زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

جانِ مادر بیا

خدایا پس کی نوبت معجزه من میشه

1394/4/4 2:05
نویسنده : مامان راضیه
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی نوشته بودم پاک شد عصبانی 

3 دوره هس ک نسخه ماهکو انجام میدم و منتظر معجزه ای عجیب هستم ولی همش خوابو خیاله، حال دلم گرفتس وقتی میشنوم اطرافیانم باردار شدن خوشحال میشمو خداروشکر میکنم ولی ته دلم از خدا شاکیم(لطفا در موردم قضاوت نکنین) شایدم این تقدیر منه،باز موئد پریودمه ، حساسو زود رنج شدم ، با کوچکترین حرف میشکنم،خییلیا بهم میگن درکت میکنیم و من تو دلم بهشون میخندم از دروغاشون،آخه کدومتون معنی 7 سال انتظارو میدونین، کدومتون معنی 7 سال اشکو آهو میدونین، کدومتون با دیدن هر دفه خون پریود دلتون تکه تکه میشه کدومتوووووووووووووووووووووووووووون؟؟؟ 

روحو جسمم خسته شده از این همه انتظار 

خدایا پس کی نوبت معجزه من میشه کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگریهگریه

دیشب تا صبح بیدار بودم،از فکر کردن زیاد طپش قلب گرفته بودم،از بس ب چیزای خوب فکر کردمو اتفاقی نیوفتاد خسته شدم ؛ خدایا مگه خودت نگفتی ک خونت تو دلای شکستس ، مگه خودت نگفتی همدمه دلای شکسته ای، کجایی پس چرا من نمیبینمت،چرا باهام احساس همدردی نمیکنی،چرا باهم راه نمیای،میدونم اشتباه از خودمه خودت نجاتم بده نذار بیشتر از این ب بیراهه برم 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان عفیفه
4 تیر 94 4:29
سلام عزیزم این برنامه رواجراکن ان شاءالله نتیجه بگیری دم کرده تخم هویچ ازروزاول تا پنج پریودی.بعدازاون هرسه شب تا ماه بعد هفته ای یک بار گل گاو زبون صبح دم کرده رازیانه عصر دم کرده بومادران مخلوط عسل و دارچین (دوقاشق غذاخوری عسل با یک قاشق چای خوری دارچین.)اگردرطول روز کم کم استفاده کنی بهتره ان شاءالله خبر مامان شدنت روبزودی زود بهم بدی به منم سربزن
مسئول سایت نی نی عکس
4 تیر 94 11:35
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مریم
5 تیر 94 23:54
مامان راصیه تشخیص دکترعارفی چی بود...نسخه ماهک چیواجراکردبن....منم مثل شمام
مامان راضیه
پاسخ
سلام مریم جون دکتر عارفی بهم گفت ک میکرو انجام بدم فقط همینیه سر ب وبلاگ ماهک بزن دستور نسخشو نوشته گلم کاش از خودت واسم آدرسی گذاشته بودی
فرزانه
9 تیر 94 13:58
سلام خانومی میشه لطفا راهنمایی کنید که از کجا میتونم دستورات ماهک پیداکنم
مامان راضیه
پاسخ
سلام فرزانه جون،واست تو وبم میذارمشان شاءالله نتیجه میگیری