زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

جانِ مادر بیا

با این دو دلی چی کار کنم

1394/7/11 17:07
نویسنده : مامان راضیه
874 بازدید
اشتراک گذاری

خییییییییییلی دو دلم نمیدونم چی کار کنم با اینکه استخاره کردم بازم دو دلم ،استخارم خوب اومد وگفت ک زحمت زیادی باید بکشی ولی خوبه ،5 روز از پریودم میگذره دوتا تست منفی دارم ،عصبیم ناراحتم زودرنجم چی کار کنم از بس فکر کردم مغزم داره سوت میکشه آخرشم میبینم ک باز دو دلم 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم خودت یه نشونه نشونم بده تا از این سردرگمیو دودلی بیرون بیام ،14 نوبت دکتر دارم نمیدونم چی میگه وچه نظری داره فقط امیدوارم به لطفو نظر خدا

دوست جونیا خییییییییییلی التماس دعا دارم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بــــــــــــاران
14 مهر 94 2:55
سلام واااای که چقدر دلم برات تنگ شدهذبود راضیه جان تمشب یهووویی دلم هوای اومدن به وبت رو کرد بسم اله گفتم و وبت رو باز کردم تا سورپریز بشم اما متاسفانه نشدم ولی مطمعنم به زودی خبرای خوش میدی امشب دعات کردم عزیزم خدا رحمان ورحیمه باز توکلت به خودش مامان شدی بیا خبرم کن
marzi
15 مهر 94 8:56
ان شاالله بحق امام رضا ع مادر شده باشی. از خدا میخوام بلکه این بار روز خوب تو باشه. بی خبرمون نذار.
زینب
25 مهر 94 16:01
سلام راضیه جون خوبی . منتظر خبرای خوبتم
هنرمند
29 آذر 94 16:22
یاد آن شبها و یلداها بخیر برف بازی و سرماها بخیر کرسی و مادربزرگ و قصه ها آن تخیل ها و رویاها بخیر دستهای بی حس و سرمازده کرسی و مطبوع و گرماها بخیر آن تنقل ها ، لواشک ها ترش نان شیرین و کدو حلوا بخیر مردم دریا دل آن روزگار پاک بازی و سوداها بخیر جایشان خالیست اکنون پیش ما یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...