زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/10/6 13:51
نویسنده : مامان راضیه
298 بازدید
اشتراک گذاری

دلم یه چیز خییییییییییییییلی خوب میخواد ،چیزی در حد معجزه ،خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااگریهگریه

خدا جونم بازم میگم شکرت قلبخودت میدونی که این شکر کردنام از روی اجبار نیست و یا اینکه برای جلوگیری از خشمت ، چون تو مهربونیو رئوف ، من ایمان دارم یه روز که خییییییییییییییلی هم نزدیکه معجزتو میبینم من ایمان دارمقلبفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

marzi
6 دی 92 14:24
ایشاالله بزودی این معجزه برات اتفاق بیوفته. منم سخت منتظر یه همچین معجزه ای هستم. فکر میکنی خدا صدامونو میشنوه؟؟؟؟
مامان راضیه
پاسخ
آره گلم من مطمئنم که میشنوه فقط یکم صبروی ازمون میخوادانشاالله تو هم خییییییییییلی زود معجزشو میبینی
مامان ریحان
6 دی 92 14:40
من هم ایمان دارم که یه روزی از روزهای خدا که دور هم نیست معجزه خدا رو می بینیم چه نی نی های جیگلی
مامان راضیه
پاسخ
انشاالله گلم
fariba
6 دی 92 14:45
انشاالله خدا هم بزودی جواب این شکرگذاری خالصانه رو خواهد داد دوستم
عشق مامان و بابا منتظرتیم
6 دی 92 16:52
ایشالا عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
انشاالله گلم
مامان احسان
6 دی 92 21:07
وای عزیزم چه نی نی های نازی از خدا میخوام مثه این نی نی خوشجل که خوابیده بهت بده
مامان راضیه
پاسخ
انشاالله
سحر
7 دی 92 0:01
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییی
فریبا
7 دی 92 11:08
خدا جونم نگاه کن چه خشگلن خدایا به ما هم از این خوشگلا میدی الهی آمین راضیه جونم میاد من مطمئنم
مامان راضیه
پاسخ
منم مطمئنم فریبا جونم تو که خودت ماهی ، نی نیت هم مثل خودت ماه میشه عزیزم
مامی سارا
7 دی 92 11:56
راضیه جون امیدوارم خدا صداتو بشنوه و مثل اون 2تا نی نی که عکسشونو اول گذاشتی بهت بده (2 قلو )
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
مامان نی نی
7 دی 92 13:42
حتما یه روزی خدا این معجزه کوچولو رو تو دامنت میزاره گلم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزم و برای تو دوستم
ماری
15 دی 92 9:35