زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/10/29 20:54
نویسنده : مامان راضیه
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقک مامانماچماچ

نمیدونم چرا اینقدر زمستون امسال واسم طاقت فرسا شده ، احساس میکنم خودمم مثل زمستون بی رنگ و سرد شدم گریهمن همیشه عاشقه این فصل بودم ولی حالا یه جورایی اصلا دوسش ندارمدل شکسته عزیزکم بدون تو همه فصل ها واسه من زمستونه گریه کاش میومدیو زندگیمون واسه همیشه بهار میشودو بهار میموندخیال باطل عسلکم این روزا خیییییلی بیقرارتم ، مثل اینکه حالا حالاها قصد اومدن نداری دل شکسته، از یه طرف این پایان نامه و امتحانات پایان ترم و از طرف دیگه هم نبود تو و بهونه هام داره بابایی رو اذیت میکنه هر چند که از بس مهربونه چیزی نمیگه ولی تو چشاش اینارو میخونمدل شکسته عروسک قشنگم کاش زود میومدی و منو بابایی رو خوشحال میکردی ، کاش میومدی و خونه پر میشد از صدای خنده هات قلب کوچولوی خوشگلم منو بابایی عاشقتیمو بی صبرانه منتظرتیمماچ خدا جونم این انتظارو واسه همه چشم انتظارها کوتاه کن و به همه فرزندان سالمو صالح عطا کن(آمین)فرشتهفرشته

پ ن 1: دوست جونیای گلم ممنون که تو این مدت بهم سر زدینو جویای حالم بودین یه دنیا تشکر بابت مهربونیهاتونماچخدارو شکر میکنم که شماهارو دارمقلب

پ ن 2: همیشه فکر میکردم یه مشکل واسه اومدن نی نی داریم که اونم مشکل کم تحرکی اسپرم شوهرم بود ولی الان با یه حقیقت تلخ دیگه روبرو شدیم و مشکل دوم هم پیدا شد و اونم تنیلی تخمدانهای منهگریهحالا میفهمم چرا دکترم مدام بهم متفورمین میداد سوال ولی هر دفه که تو سونو ها و معاینه هام میگفتم مشکلی هست میگفت نه ، حتی یه بار جلوی دکتر گریه کردم و گفتم بهم بگو که منم مشکلی دارم یا نه و اون با قاطعیت تمام میگفت نه نه نهعصبانیالان دوست دارم جلوم باشه تا حسسسسسسسسابی حالشو بگیرم ،خوبه این دکتر بهم گفت وگرنه حالا حالاها نمیفهمیدممتفکر

پ ن 3: اصلا اوضاع روحیم خوب نیست ، دیروز پریود شدم ، فشار امتحانات و پایان نامم هست ، دارم دیوونه میشم خداااااااااااااااکلافهکلافه

پ ن 4: خدا جونمممممممممممم بازم شکرت راضیم به رضای تو قلب فقط دستامو رها نکن، دوسسسسسست دارم خدای مهربونمقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

پرتو
29 دی 92 22:18
عزیزم فکرت و مشغول نکن الان فقط ذهنت و مشغول امتحانات کن که انشاالله موفق باشی و برای نینی همه چی دست خداست خیلیا مشکلای حادتری داشتن که باردار شدن تنبلی تخمدان که چیز مهمی نیست دوستم استرس و ناراحتی از همه چی بدتره توکل بر خدا انشاالله به زودی خبر بارداریت و اینجا بخونیم آمین
پرتو
29 دی 92 22:35
عزیزم خصوصی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 4:02
عزيزم قدم نو رسيده مبارك...... تورو خدا خبر سلامتي هر دونفرتون رو بم بده لطفاً
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:00
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
marzi
30 دی 92 10:21
عزیزم ناراحت نباش. خدا بزرگه. حالا که مشکل رو فهمیدی حتما میتونی اونو حل کنی. میدونی نصف درمان فهمیدن علت مشکل هست. بقیه اش رو هم بسپار به خدا. ایشاالله کمکت میکنه. من که حتی نمیدونم علت این مشکلاتم چیه و چطور باید حلشون کنم. زیر نظر همون دکتر باش و روشهای پیشرفته تر رو امتحان کن. ایشاالله زود باردار بشی.
نیایش
30 دی 92 10:22
سلام عزیزم خوبی خوشبختم از آشناییت ممنونم که بهم سر زدی از خدای بزرگ میخام به حق بزرگی و عظمتش خیلی زود دامنتو سبز کنه و چراغ دلتو روشن کنه انشالا به حق علی اصغر امام حسین ع خیلی زود مامان بشی بوس
یثنا
30 دی 92 10:34
سلام راضیه جون اینقدر بودن ادمایی که صد تا مشکل داشتن بدتر از اینا اما فقط با خواست خدای مهربون باردار شدن توکل بر خودش انشالله که میشی بدون هیچ گونه نگرانی
فریبا
30 دی 92 12:54
راضیه جونم ناراحت نباش منم مثل تو داغونم اما کاری از ما ساخته نیست امید داشته باش و توکل کن به خدا انشالاه که خیلیییییییییییییییییییییی زود میاد و خوشحالت میکنه مواظب خودت باش باز خوب که دکتر بهت گفت ..........................مگه پری هات منظم نیست که تنبلی داری؟؟؟؟؟ این که مشکل بزرگی نیست؟؟از این بدتر هم هست امیدت به خدا دوستم دوست دارم
عشق مامان و بابا منتظرتیم
30 دی 92 14:41
عزیزم، منم تنبلی تخمدان دارم و بدترین چیز واست استرس و نگرانیه منم خیلی غصه میخوردم، ولی یه مدتیه خودمو زدم به بیخیالی، میگم هروقت مصلحت باشه نی نی خودش میاد با خودم میگم اگه بچه بود الان نمی تونستم این کارو بکنم یا هرجا دوست دارم برم (البته همشو واسه روحیه دادن به خودم میگم) خودتو بسپر به خدا، درست میشه ایشالا
مامان ریحان
30 دی 92 19:04
راضیه جون نبینم نارحت باشی عزیزم توکلت بخدا باشه ان شالله یه روزی میرسه که ما هم طعم زیبای مادر شدنو بچشیم سعی کن نگرانی و ناراحتی رو از خودت دور کنی برایت بهترین ها رو ارزو دارم
منتظر لطف خدا
30 دی 92 20:17
عزیزم انشالله زودتر مشکلت حل شه .. نمیدونم چرا اینقدر این روزا این دو تا مشکل زیاد شده ! کاش دکترت همون اول بهت می گفت ایشالا حل میشه نگران نباش
مامان نی نی
1 بهمن 92 0:44
عزیزم ناراحت نباش هر چی صلاح خودشه همون میشه زور زدناو بیقراریای مام فایده ای نداره تا خود خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته خودتو بسپار به دست خودش تا بهترینارو برات رقم بزنه
مامان اینده انشالله
1 بهمن 92 9:01
سلام عزیزم انشالله امسال عید خدا بهت ارامش و لبخند هدیه بده
فرزند صالح
1 بهمن 92 11:17
سلام عزیزم مشهد خیلی به یادت بودم ایشالا مشکلاتت حل بشه تنبلی تخمدان به تغذیه و خوردن غذاهای آماده ام خیلی ربط داره ها... ایشالا زودتر خوب بشی
.mami92
1 بهمن 92 19:52
سلام تو با این مشکل تنبلی و کمی اسپرم چرا ای یو ای نمیشی؟
ساره
2 بهمن 92 10:58
سلام دوست خوبم ....امیدتو از دست نده.... ان شاءالله نی نی تو هم به موقع میاد توی بغلت ....حتماً....خیلی دوستت داریم مامان راضیه عزیز....بوس راستی بعد از مدتها مطلب جدید زدم ...منتظرتون هستیم... فعلاً بای ... همیشه به فکرت هستم ....دوست خوبم
مائده(ني ني بوس)
2 بهمن 92 23:33
مامان آينده،اولا استرس بدترين چيزه،سعي كن ريلكس باشي،هر موقع خدا صلاح ميدونه خودش بهت ميده.من مطمئنم هنوز درست تموم نشده خدا يه ني ني خوشگل ميذار توي دلت
مامان احسان
6 بهمن 92 16:02
سلا خاله برات خیلی دعا میکنم ...ناراحت نباش و همیشه شاد باشی
بهار د
8 بهمن 92 17:13
ای بااب عزیزم میفهمم حالتو ولی مشکلی باشه یا نباشه چه فایده وقتی بار حل کردنش کلی باید اذیت بشیم نمیدونم چی بگم دیگه خسته شدم موفق باشی
مامان کلاغی
13 بهمن 92 19:21
عزیزم تنبلی تخمدان مشکل خیلی شایعیه و خدا رو شکر داروهای موثر زیادی داره در ضمن استرس امتحان و پایان نامه و کلا استرس خیلی روی باروری موثره. الان دیگه میتونی با آرامش خاطر و بی دغدغه به نی نی فک کنی .ایشالا به موقع میادش