زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/12/8 23:07
نویسنده : مامان راضیه
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان پر محبتمقلب

عزیزان دلم ببخشید که دیر اومدمو با نوشتنم ناراحتتون کردمخجالت ولی این دل گرفتن این بارم فرق داشت با دل گرفتنای قبلیمناراحت چند روز پیش حال بابام بد شدو بردیمش بیمارستان البته گاهی این حالت میشد ولی اینبار خیییییییلی حالش بد شده بودگریهو الان خدا رو شکر خییییییییییییییلی بهتره و پیشمونه قلب خدا جونم به حق بزرگیت و مهربونیت سایه همه پدر مادرهارو سالمو سلامت بالای سر بچه هاشون نگه دار (آمین)قلب

من خیییییییییییییلی روحیه حساسی دارم  خیییییییییییلی زود ناراحت میشمو دلم میشکنه و البته خییییییییییلی هم زود میبخشمو شاد میشم به جز بخشش چند نفر که کلی دلمو تیکه تیکه کردن ،خب بگذریم چشمک من خییییییییییییلی روی پدرم حساسم و در کل با ناراحتیش ناراحت ، با مریضیش مریض و با خنده هاش خندون میشم ،  البته در مورد کل خانواده همینم فقط مامانو بابا یکم بیشتر ،الهی من قربون مامان جونو بابا جونم بشمو ان شاالله هیچ وقت غمو مریضیتونو نبینم(آمین)فرشته

                             ***************************************

 خب حالا بریم سراغ فرشته کوچولوم که خییییییییییییییلی دلم براش تنگ شده ماچماچماچ

چه خبر مامان خوش میگذره اون بالاها، ایشالا که همیشه دلت شادو لبت خندون باشه عشقکمماچقلب

اینجا هم خبر خاصی نیست جز دلتنگی تو عروسکم ، از چی برات بگم عشقکم ، آهان فهمیدم ، امسال مامانی اصلا قصد خونه تکونی نداره نیشخند مامانی تنبل نیستما چون خونمون تمیزه و هم اشرف خانوم امسال نیست که بیاد کمکم و یه هم دیگه اینکه بابایی حسابی سرش شلوغه و نمیتونه کمکم کنه گفتم ایشالا بعد از عید یه خونه تکونی اساسی میکنم که بابایی باشه کمکممژه عروسکم ایشالا بعد از عید میخوام اتاقتو آماده کنم قلب کلی ایده دارم میخوام خودمم قدمی بردارم تا شما زودتر بیای پیشمون قلب نفسم هفته پیش با بابایی رفتیم پیک نیک دو نفره جات خالی خییییییییییییییلی خوش گذشت هورا رفتیم بیرون از شهر با هیزم آتیش درست کردیمو چای آتیشی خوردیم (دلم باز از اون چایی خواستخوشمزه) کلی باهم حرف زدیمو عکس گرفتیم ایشالا خیییییییییلی زود عکسشو برات میذارم نفسمماچ عشقکم، عروسکم، نفسم منو بابایی خیییییییییییییییلی دوست داریمو عاشقونه عاشقتیمماچماچبغلبغل

 

پ ن: دوست جونیا میخوام 2 تا دعا کنم فقط آمیناش با شماهاخجالت

1: خدای مهربونم ، خدای رحمانو رحیمم تورو به حق امام حسین ، تورو به امام خوبیها قسمت میدم هیچ فرزندی ناراحتی و مریضی والدینشو نبینه و ان شاالله سایشون 120 سال سالمو سلامت بالای سرمون باشه (آمین) فرشته

2: خدا جونم تو رو به همه مقدسات قسم میدم به همه چشم انتظارها فرزندان سالمو صالح عطا کن(آمین)فرشته

 

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان ریحان
8 اسفند 92 23:24
سلام عزیزم ایشالله پدر عزیزت سلامتیشو بدست بیاره و خیلی زود خوب خوب بشه نی نی کوچولوت هم سال جدید بیاد تو دلت
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم از محبتتایشالا نی نی خودت
ساره
8 اسفند 92 23:40
سلام مامان راضیه عزیز....نیستم ولی همیشه به فکرتم و از صمیم قلبم آمین میگم دوست خوبم.
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزمکجایی تو دلم برات تنگ شده بود
پرتو
9 اسفند 92 9:36
خدا رو شکر که حالشون خوبه و امیدوارم هیچ موقع مریض نشن دوستم ، انشاالله همیشه پدر و مادرها سالم باشن و سایشونم بالای سر بچه هاشون آمین . و الهی آمین بابت دعاهای قشنگت عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
عزیزه دلمییییییییییییی
marzi
9 اسفند 92 12:28
الهی آمین الهی آمین. خداروشکر که بابات خوبه.
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلکم
فریبا
9 اسفند 92 17:22
سلام راضیه جونم خیلییییی نگرانت بودم الان که پستتو دیدم یکم از نگرانی در اومدم الهییییییی هیچ موقع کسی مریضی پدر مادرشو نبینه الهییییییییییی بابات خیلیییی زود خوب بشه عزیز دلم منم دعاشون کردم آمیین بابت دعاهات الهیییییییییییییییی کوچولوت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی زود بیاد و اتاق قشنگشو ببینه
مامان راضیه
پاسخ
سلام قشنگمایشالا سایه مادرو پدرت 120 سال سالمو سلامت بالای سرت باشه عزیزم
فریبا
9 اسفند 92 21:29
انشاالله سایه پدر و مادرت سالیان سال روسرت باشه خانومی الهییییییییییییییی آمییییییییییییییییییییین
مامان راضیه
پاسخ
همچنین شما دوست مهربونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
9 اسفند 92 21:44
الاهي بميرم انشالله سايه ي بابات تا ابد بالاي سرت باشه عزيزم.... براي دعاهاي زيبات آمين ميگم ...... انشالله سال 93 ني ني زيبا و سالمي خدا بهت ببخشه عزيزم
مامان راضیه
پاسخ
خدا نکه عزیزم،مرسی گلم و همچنین سلامتی بابای شماممنون بابت دعای قشنگت
سکوت
9 اسفند 92 23:00
سلام عزیزم.خدارو شکر که حال پدرت بهبود یافته وای از خونه تکونیییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم.در خواست حزب کردی حزب 2 از جز 18 قبول باشه. خوشحال میشم پیشم بیای
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمخوندمش گلم
بهار د
10 اسفند 92 0:18
منم خیلی دلتنگم این روزا دلم هواش ابریست بجایه اینکه بهاری باشه
مامان راضیه
پاسخ
ایشالا دلت همیشه بهاری باشه و بهاری بمونه
آسمان
10 اسفند 92 8:23
سلام گلم .خیلی خوشحال شدم که حال پدرتون خوب است .امیدوارم که سایه اش همیشه بالای سرت باشه گلم
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزکمآمین و همچنین تو دوست عزیزراسی عاشق اسمتم، یکی از گزینه های اسمم واسه دخترمه
مامان نی نی
10 اسفند 92 20:44
سلام گلم نگران نباش ایشاله باباییت همیشه شاد و سلامت در کنارت باشه عزیزم پدرو مادر واسه بچه خیای عزیزن اخه به جز اونا دیگه کسیو ندارن خدا همه مامان و بابا هارو واسه بچه هاشو نگه دارن
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمآمین
مائده(ني ني بوس)
10 اسفند 92 23:01
آمينخدا ايشالا حاجت همه رو بده و سايه پدر و مادر عزيزت رو هميشه بالاي سرت نگه داره
نیلوفر جون
10 اسفند 92 23:34
الهی آمین الهی آمین.
مامی سارا
11 اسفند 92 8:06
آمین آمین عزیزم سلام امیدوارم دلت دیگه غم نبینه هر چند این غصه ها مختص شما نیست همه ما تو زندگیمون ناراحتی هایی داریم که بابتشون غصه میخوریم ولی امیدوارم همیشه لبت لبریز از خنده باشه آمین
مامان راضیه
پاسخ
عزیز دلمییییییییی
آسمان
11 اسفند 92 10:29
سلام عزیزم .اسم مستعاره منه .اسم اصلی من این نیست .من دوست دارم اسم دخترم را رمینا و پسرم را رهام بذارم . نظرت چیه . جدیداً از اسم مرسانا هم خوشم میاد
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمچه اسمهای قشنگی عزیزممنم اسم مرسانارو دوست دارم
نرگس
11 اسفند 92 14:45
امیییییییییییییییین راضیه جون انشاله عروسک کوچولوی شما هم میاد و زندگیتونو رونق میده....
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلمممنون از دعای قشنگت
نرگس
11 اسفند 92 14:46
خداروشکر که بابا حالش بهتره...انشاله سالیان سال زنده و سلامت باشن
سکوت
11 اسفند 92 22:44
سلام عزیزم حزب 2 از جز 21 قبول باشه التماس دعا
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم خوندمش
نیلوفر جون
11 اسفند 92 23:48
زهرا
12 اسفند 92 14:29
آآآآآآآآآآآآآآآمین آآآآآآآآآآآآآآآمین دوتا آمین برای دعاهایی که کردی عزیزم انشاالله برای همیشه بلا از شما و خانوادتتون دور باشه راضیه جون
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییی