زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/3/28 1:07
نویسنده : مامان راضیه
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

دلم برات یه ذره شده عزیزم مامانیو ببخش که دیر به دیر برات نامه مینویسم آخه امتحاناتم شروع شده و مامانی مجبوره درس بخونهشکلک های شباهنگShabahangخب بگذریم ، گلکم هنوزم دارم به خاطر تو درمانو ادامه میدم  که اونم فدای سرت عزیزمشکلک های شباهنگShabahangان شاءالله با اومدنت همه اینها فراموش میشه دیگه هم خبر خاصی نیس جز دلتنگی برای شما نفسمشکلک های شباهنگShabahang

عزیزم ، عمرم ، ملوسکم , عروسکم , زندگی ام , نفسم بازم میگم که منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیم

پسندها (6)

نظرات (12)

سودابه
28 خرداد 93 12:51
مطمئن باش خداوند جواب این احساسات پاک مادرانه ات رو میده به امید روزی که بشین
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم گلمهمچنین شما دوست گلم
marzi
28 خرداد 93 13:09
راضیه جان ایشاالله زود با خبر بارداریت بیای. در درسات هم موفق باشی. چی میخونی؟؟
مامان راضیه
پاسخ
ممنون عزیزمبیزینس تبلیغات
رویا
28 خرداد 93 13:33
توکل بر خدا ان شاء الله تابستون مامانی
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله و همچنین خودت رویا جونم
مامان ریحان
29 خرداد 93 21:03
عزیزم ان شالله بزودی نی نی نازت بیاد تو دلت
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله
خانم گل
29 خرداد 93 21:26
وااااای عزیزم شما دانشجوووویی ؟ ایشاا... موفق باشی خانومی
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم
فریبا
30 خرداد 93 16:58
راضیه جونم سلام خسته نباشییییییییییییییییییییییییی امیدوار باش مطمئن باش خدا معجزشو به زودی نشونت میدههههههههههههههههههههههههههههههههه دوست دارم زیاد
بهار د
31 خرداد 93 0:25
راضیه جون خوبی گلم حتما رمزت مثل راز حفظ میکنم ممنون که قابل دونستی دوستت دارم
مامان راضیه
پاسخ
عزیزم منم دوست دارم
مامان
1 تیر 93 11:27
چه مامان مهربونییییییییییییییییییییییییی.به منم سر بزن
مامان راضیه
پاسخ
قربونت برم من بهت سر میزنم عزیزم
ماماني پرنيان
2 تیر 93 12:08
راضيه جونم قربونت برم الهي كه به زودي خبرهاي خوب بدي و از زميني شدن فرشته كوچولوت برام خبر بدي مي بوسمت
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییییان شاالله گلم
اردیبهشت
4 تیر 93 23:18
چه وبلااااگ خوشمزه اییییییییی دارررررری ایشاااااالله هممون مامان شیییییییم
سحر
7 تیر 93 17:11
مامان احسان
10 تیر 93 17:58
سلام.عزیزم خیلی برات دعا میکنم به امید خدا به حاجتت میرسی توکلت به خدا باشه