زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 10 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/5 0:01
نویسنده : مامان راضیه
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

خییییییییییییییلی وقت پیش میخواستم اینجارو واست درست کنم ولی نمیدونم چرا نمیشدسوال از این به بعد میخوام همه دردلهامو واست بنویسم ، همه اتفاقهارو بهت بگم اصلا میخوام از همه چی باخبر باشیاز خود راضی قشنگم کاش زودتر بیایو ببینی که چقدر به بودنت احتیاج داریم ، بیایو ببینی چه بابای مهربونی داری و چه کارها که واسه اومدنت انجام نداده عشقکمقلب خدا جونم تا کی منتظر بمونیمدل شکسته بازم شکرتقلب

منتظرتیم زود بیاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

fariba
5 آبان 92 0:03
سلام عزیزم.خوش اومدی به دنیای نی نی وبلاگ.انشاالله بزودی نی نی دار شی خبرشو بدی.به منم سر بزنی منتظرتم


ممنونم بابت استقبالت عزیزم
ان شاالله
زهرا
5 آبان 92 0:14
سلام انشاالله خدا به حق این روزای عزیز به انتظارت پایان بده.
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین.
لینک شدی با افتخار.


ان شاالله پایان انتظار هممون باشه آمین
سحر
5 آبان 92 0:51
سلام راضیه جونم مرسی که اومدی پیشم منم لینکت می کنم خانومی ایشالا که خیلی زود مامان بشی


ممنونم عزیزم ان شااالله خییییییییییلی زود هر دو خبر باردارشدنمونو اینجا بنویسیم
مامان الهام
5 آبان 92 0:57
ایشالله که خیلی زود خدا زندگیتون رو پر از شادی کنه


مرسی عزیزم
marzi
5 آبان 92 18:45
سلام خانمی. به دنیای وبلاگ نویسان خوش اومدی. ایشاالله سر سال وبت نشده نی نی تو بغلت باشه. ایشاالله.

لینک شدی با افتخار.




سلام عزیزم

ممنون بابت دعای قشنگت ، ان شاالله که در حق خودتو من و بقیه مادران منتظر اجابت بشه


fariba
6 آبان 92 10:29
سلام عزیزم.بابت سر زدنات و دلداری هات واقعا ممنونم.انشاالله بزودی زود عکسای نی نی خوشل و نانازتو ببینم.واسم دعا کن خانومی
سلما
6 آبان 92 12:34
سلام راضیه جونم انشاالله روزی میاد میگی منم مامان شدم .پس توکل کن به رب لایتناهی .
باران
6 آبان 92 14:40
سلام راضیه جون خوشحالم به جمع ما اومدی ودعا میکنم زودی بری تو جمع مامانای باردار
سلما
7 آبان 92 18:13
سلام گلم پس نظرات من کوهنشاالله به همین زودیا خبر مامانشدنتو برامون بزاری