زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/10 21:02
نویسنده : مامان راضیه
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینکمماچ

خوبی مامان جونبغلخب معلومه که خوبیو جات خوبه که نمیخوای بیای پیشه مامانی ناراحت این روزا هم داره با نبودنت سر میشه البته به سختی دل شکستهجمعه تولدمه عزیزم و من میشم 28 ساله ، کاش تو سوپرایز روز تولدم بودیقلب اینو از صمیم قلبم از خدا میخوام عزیزکمقلب کاش امسال میتونستم جشن تولدمو با تو و بابایی باشم ،کاش تو هدیه روز تولدم میشدی ، کاش روز تولدم باتو برام بهترین خاطره میشدقلب کاش...دل شکسته ولی بازم خداجونم شکرت راضیم به رضای توفرشته

گلکم جمعه شب ساعت 11 دوست مامانی زنگ زدو بهم گفت که بدو بیا امشب تا صبح داریم آش امام سجاد میپزیم منم که کلی دلم گرفته بود از خدا خواسته رفتم چشمک اونجا واسه اومدنت کلی دعا کردم واز خدا خواستم به همه چشم انتظارها فرزندان سالمو صالح بده قلب و ان شاالله اگر سال دیگه همین موقع من شمارو داشتم یا تو دل مامانی بودی برای پختن آش کمک کنمقلب

پ ن: دوست جونیا خیییییییییییلی براتون دعا کردم و به یادتون بودم خجالت ان شاالله به حق امام سجاد سال دیگه هممون نی نی های سالمو صالح داشته باشیم(آمین)فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

fariba
10 آذر 92 21:38
سلام عزیزم.انشاالله به حق حضرت سجاد زوده زود نی نی جونت بیاد تو دلت و مارو خوشحال کنیمنتظرش باشه اما ناامید نشونی نی ناناست یه کم ناز داره به امید روزی که اینجوری بشید انشاالله
مامان راضیه
پاسخ
ای جووووووووونم ان شاالله عزیزم همچنین شما
fariba
10 آذر 92 21:40
راستی راضیه جونم تولدت پیشاپیش مبارک گلم انشاالله یه نی نی ناز و سالم و صالح هدیه امسال خدا به شما باشه
مامان راضیه
پاسخ
مرسی فریبا جووووووونمان شاالله که همینطور بشه
یثنا
10 آذر 92 22:56
سلام راضیه جان از صمیم قلب دعا میکنم خدا زودتر نی نی نازتو واست بفرسته !!!! راستی با افتخار لینک شدی !
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شاالله
مامان نرگس
11 آذر 92 0:01
عزیزم انشاله هدیه تولدت یه نینین نازنینه..... منم امسال همین دعا وخ واسته رو داشتم ولی نمیدونستم که نینی توی دلمه همون روزهایی که واسه داشتنش دعا میکردم توی وجودم داشت رشد میکرد و من بیخبر........... انشاله که زود زود مامان میشی عزیزم راستی تولدت مبارک
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزمکاش واسه منم اینجوری بشه
marzi
11 آذر 92 0:11
تولد تولد تولدت مبارک. 120 ساله بشی الهی البته با تنی سالم و دلی شاد.
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییممنون گلم
سحر
11 آذر 92 1:05
ایشالا که خیلی خیلی زود میاد و سورپرایزت میکنه. راستی تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزززیززززززززززززززززم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم مرسی
زهرا
11 آذر 92 10:42
انشاالله.... قبول باشه عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم
فریبا
11 آذر 92 11:40
سلام دوست جونم خوبی گلم؟؟؟؟؟نذریت قبول...ایشالاه امام سجاد صداتو شنیده زود زود نی نیات میاد میری بازم آش میپزی..............
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمان شاالله
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
11 آذر 92 21:01
عزیزم تفلدت مبالک. ایشالا صدساله بشی و خدا 6 تا نی نی بهت بده و همش بیای اینجا از بچه هات بگی. ایشالاااااا.
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم
مامان احسان
11 آذر 92 22:25
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا صد سال زنده باشی امروز رفته بودم یه جا روضه بود خیلی به یادت بود به زودی زود نی نی دار میشی عزیزم...
مامان راضیه
پاسخ
یه دنیا ممنون از محبتت گلمان شاالله عزیزم
مامان لي لي
11 آذر 92 22:32
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییی
مامان لي لي
11 آذر 92 22:33
عزيزم با افتخار لينك شدييييييييي
افسانه مامان پارمین
11 آذر 92 23:17
دوست خوبم ممنون به ما سر زدی . وبلاگت رو توی دوستهای پارمین ثبت کردم . امیدوارم به زودی بیام و خبر های خوب رو توی وبلاگت میخونم .
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم افسانه جون که بهم سر زدی از طرف من پارمین جونو یه ملچ آبدار کن
ســــــــــــــــحر
12 آذر 92 0:40
ســــــــــــــــلام قربونت برم تولدت مبارک انشاالله تا ساله دیگه با نی نی نازت جشن بگیری دوست عزیزم ممنون که دعامون کردی دوست دارم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم همچنین شما
پرتو
12 آذر 92 9:21
الهی آمین دوستم راستی تولدت مبارککککککککککککککککک انشاالله به زودی کادوی تولدت و از خدا بگیری
مامان راضیه
پاسخ
مرسی پرتو جونمان شاالله
باران
12 آذر 92 9:51
سلام عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک/خداکریم ومهربونه بهش اعتماد کن ومنتظر معجزش باش/
مامان راضیه
پاسخ
ممنون باران جووووووووونم
فریبا
12 آذر 92 12:24
پیشاپیش تولدت مبارک خانمییییییییییییییییییییییی...........صد سال به این سالها. ایشالاه سال دیگه 3 تایی چشن بگیرین
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلمان شاالله
آرزو
12 آذر 92 22:45
میبینم همسنیم منم 25آبان رفتم28 خیلی بزرگ شدم نمیخوام من همش فک میکنم 20سالمه
مامان راضیه
پاسخ
خوشم میاد مثل خودمی