زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/8 21:50
نویسنده : مامان راضیه
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشگلمماچ

مامان جونم ببخشید که وبتو دیر به دیر آپ میکنم عزیزکمخجالت

این چند روز مشغول کارای خونه و درست کردن شور و ترشی بودم واسه همینم نتونستم بیام عزیزمچشمک 

خبر خاصی هم نیست گلم جز دلتنگی منو بابا جون واسه شمادل شکستهفقط از خدا میخوام این روزای انتظارو واسمون آسون کنه و شماهم به خدا بگو که دیگه خسته شدی و میخوای بیای پیشه مو بابایی عزیزکمقلب

پ ن 1:دیروز رفتم عطاری تا واسه کیست تخمدونم داروی گیاهی بگیرم آخه دوست ندارم قرصهای ضدبارداری مصرف کنمناراحتخدا کنه که زود برطرف بشه

پ ن 2: خدا جونم تو رو به امام سجاد قسمت میدم به منو همه چشم انتظارها فرزندان سالمو صالح عطا کن(آمین)فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم.خلوت مادرانه
8 آذر 92 22:16
سلام راضیه جونم خوبی؟خوب کاری میکنی دارو گیاهیی بهتره حتما برای رفع کیستت استفاده کن گلم انشالله که این ماه مامانی
مامان راضیه
پاسخ
سلام مریم جوووووووووووونمان شاالله گلم
marzi
9 آذر 92 10:48
من ترشی خیلی دوست دارم. دهنم رو آب انداختی.
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییی
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:28
امین عزیزم
ماری
9 آذر 92 17:22
انشالله
فریبا
9 آذر 92 18:41
سلام راضیه جونم...خوب خانم.................خسته نباش ...این قدر این چیزایی خوشمزه رو درست نکن هوسم گرفت.خخخخخخخخخخخخخخخخ خوبی؟؟؟ایشاله نی نی ات زود زود سالم میاد توی دلیت...بوس....
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلکمان شاالله و همچنین واسه شما
سحر
9 آذر 92 19:35
آفرین خانوم کدبانو عزیزم ایشالا که خیلی زود دامنت سبز میشه
مامان راضیه
پاسخ
مرسی عزیزمان شاالله و همچنین شما سحر جونم
ساره
9 آذر 92 22:53
سلام راضیه جان .... امیدوارم همیشه حالت خوب باشه ...و داروهای گیاهی هم جواب بدن .دوستت داریم عزیز.
مامان راضیه
پاسخ
عزیزه دلمیییییییییییییییییی
مامان ریحان
10 آذر 92 11:41
سلام راضیه جون خسته نباشی ب امید خدا نی نی نازت بزودی میاد گلم شاد یاشید
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلمان شاالله
مامان نرگس
10 آذر 92 18:49
عزیزم مطوئن باش وقتش که بشه خدا یه نینی ناز بهت میده منم واسه عدس کوچولوم که دی پارسال سقط شد یه سال صبر کذدم تا اومد و ولی نموند و خیلی زود رفت و من فقط 10 روز حس قشنگ مادری رو داشتم و الان بار دوم بدون اینکه بخوام خدا دختر نازمو بهم داد... عزیزم انشاله زود زود مامان میشی و میبینی خدا چقده دوست داره
مامان راضیه
پاسخ
سلام نرگس جونمخییییییییییلی برات خوشحالم عزیزم ان شاالله نی نی به سلامتی دنیا میادو با خودش کلی شادی و خیر میاره گلم(آمین)
مامان نرگس
10 آذر 92 18:50
راستی راضیه جون شما رو به دوستام اضافه کردم. خوشحال میشم به ما سر بزنی..ممنون
مامان راضیه
پاسخ
منم لینکت کردم گلم
فرزند صالح
10 آذر 92 23:58
عزیزم کاش به جای عطاری بری پیش خود دکترهای طب سنتی، داروهاشون مطمئن تر از عطاریه... ولی ببین علت کیست چیه مثلا تغذیه یا غیره اونا رو برطرف کن ایشالا خوب بشی زودتر
montazer
22 دی 93 14:32
نمیدونم چه قرصی خریدی و تاثیر داشت یانه منم پلی کیستیک بودم و البته هردو تخمدانم درگیر بود 2 ما سیپروترون و 6 ماه گلوکوفاژ خوردم ولی بیفایده بود رفتم پیش یه دارو گیاهی که از اشناهامونه و قرص گیاهی کیست کندوان خریدم روش نوشته بود هرچی کیست و عفونت و قارچ تو بدن باشه این دارو رفع میکنه یه بسته ش رو 50 تومن خریدم یک ماه هم نخوردم و چون ناامید بودم مرتب مصرف نمیکردم هفته ی پیش که رفتم سونو با کمال تعجب فهمیدم همشون رفع شدن