زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/13 21:46
نویسنده : مامان راضیه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاماچ

1 ساعت پیش از دکتر برگشتم ،با سونو فهمیدم که این همه درد از پارگی کیستم بوده که بزرگ شده بوده و با ورزشهای سنگین من پاره شده دل شکسته خدارو شکر الان بهترم هرچند که هنوزم درد دارمابروراستی دکتر اول شک کرده بود که حامله هستم واسه همینم یه آزمایشه اورژانسی نوشت که منفی بود دل شکستهنمیدونم چرا چشمم که به عدد بتا خورد خندم گرفت عددشم1.1 بودچشمک خلاصه اینکه تا جمعه واسم استراحت نوشت و گفت که بیشتر مراقب باشم همینابله  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ســــــــــــــــحر
13 آذر 92 22:59
ســــــــــــــــلام قربونت برم که ایتقدر نگرانم هستی منم آپ کردم دوست دارم التماس دعا
مامان احسان
13 آذر 92 23:24
بیشتر مراقب خودت باش.ورزش های سبک انجام بده ...سلامتی بهتر از همه چیزه .سالم باشی
مامان راضیه
پاسخ
ممنون از محبتتون
سحر
13 آذر 92 23:41
فدات شم عزیزم ایشالا که زود خوب میشی استراحت کن و مخیلی مراقب خودت بااااااااش. راستی قالب جدید مبارک
مامان نی نی
14 آذر 92 0:05
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی مراقب خودت باش من با افتخار لینکتون کردم البته با اجازه
marzi
14 آذر 92 10:35
مواظب خودت باش تا زودی خوب بشی.
مامان راضیه
پاسخ
ممنون
نیلوفر جون
14 آذر 92 11:04
سلام عزیزم مراقب خودت باش ایشا.. ماه دیگه نی نی تو دلت داری
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
14 آذر 92 11:51
راضی جون باید خیلی مواظب باشی. خدا رو شکر مشکل جدیتری نبود.
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم
فریبا
14 آذر 92 15:07
عزیزم نگران حالت شدم خیلی مواظب خودت باش ایشالاه ماه دیگه نی نی ات بیاد توی دلت..........
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله فریبا جونم وهمچنین شما
مامان ریحان
14 آذر 92 18:28
خدارو شکر که مشکل حادی نبوده ایشالله به همین زودی عدد بتا بالایی تو برگه ازمایشت ببینیخوب استراحت کن که زود خوب بشی راضیه جون قالب جدید مبارک خ قشنگه
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلمممنون عزیزم
مامان نرگس
14 آذر 92 18:54
عزیزم انشاله دردت کمتر میشه.خوب استراحت کن نینی هم میاد عزیزم. غصه نخور
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله
سحر
15 آذر 92 22:48
فدات شم چطوری؟ بهتر شدی؟
مامان راضیه
پاسخ
سلام دوست خوبم خدارو شکر بهترم
پرتو
16 آذر 92 12:09
سلام دوستم چطوری ؟ انشاالله که بلا دور باشه و حالت بهتر شده باشه مواظب خودت باش و استراحتت و زیاد کن
مامان راضیه
پاسخ
مرسی پرتو جونم
زهرا
16 آذر 92 13:20
سلام عزیزم خوبی؟؟ وااااااااااای از عدد بتا یک متنفرم...
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلممنم
مامان الینا
16 آذر 92 19:56
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان راضیه
پاسخ
عزیزم تو وبت نوشتم
بهاره د
17 آذر 92 1:54
انتظار سخته گلم خیلی تلخی نه سال منتظر بودن منو اروم اروم داره تموم میکنه برات بهترین ها رو ارزو میکنم میدونم چقد سخته ایشالله تو اولین درمان مامان بشی
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلممیدونم چی میگی عزیزم واقعا سختهان شاالله خیییییییییییییلی زود نی نی دار بشی گلکم
سحر
17 آذر 92 11:22
عزیزم یهتری؟
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم گلم خییییییییییلی بهترم ولی هنوزم درد دارم
نیلوفر جون
18 آذر 92 0:06
سلام عزیزم ایشا.. الان بهتر و زود حالت خوب میشه یک نی نی توپول میاری عزیزم ایشا..
مامان راضیه
پاسخ
ممنون گلمان شاالله و همچنین شما