زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/17 14:27
نویسنده : مامان راضیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانماچ

خوبی گلکمقلب چقدر دلم برات تنگ میشه ، چقدر دوست داشتم کادوی تولدم تو بودی، خب چه میشه کرد عزیزم فعلا خواستخدای مهربون اینه قلب جونم برات بگه شب تولدم بابایی منو برد تا برام هدیه بگیره آخه امسال برام گوشی گرفته و میخواست که انتخاب خودم باشه چشمکبعد باهم رفتیم سفره خونه سنتی وکلی حالشو بردیم قلب و روز تولد هم کیک و شام گرفتیم و رفتیم خونه مامان جونم، امسال هم جات خالی بود عزیزم ناراحت ان شاالله سال دیگه گلکم پیشمون هستیماچ

عزیز مامان دیشب خونه خاله بابایی روضه رقیه 3 ساله امام حسین بود کلی برای اومدنت دعا کردم و برات شمع برداشتم که ان شاالله سال دیگه باهم بریم و شمع ببریم قلب

کوچولوی خوشگلم خیییییییییییییییلی دوست داریم و منتظرتیمماچماچقلبقلب

پ ن 1: دوستان گلم ممنون از احوال پرسیهاتون و اینکه به یادم بودین یه دنیا دوستون دارم قلب

پ ن 2: دیشب خییییییییییییییلی به یادتون بودم و براتون دعا کردم و به نیت همتون شمع براشتم ، ان شاالله به حق رقیه 3 ساله امام حسین هممون حاجت روا بشیم و سال دیگه با نی نی هامون شمع روشن کنیم (حتی تو خونه خودمون )قلبقلب

پ ن 3: خدا جونم تو رو به دستان کوچک رقیه (ع) امام حسین قسمت میدم دست و دامان مارو خالی نذار و به هممون فرزندان سالمو صالح عطا کن (آمین)فرشتهفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فریبا
17 آذر 92 14:43
راضیه جونم تولدت مبارک گلم........120 ساله بشی سال دیگه نی نی بغل عکس بزاری برامون............ ایشالاه همیشه شاد و سر حال باشی خوشحالم از اینکه حالت خوبه مواظب خودت باش
مامان راضیه
پاسخ
مرسی فریبا جونمممنون بابت این دعای خوشملت گلم
مامان نی نی
17 آذر 92 15:19
تولدت مبارک عزیزم ایشاله هزارساله بشی
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم
پرتو
17 آذر 92 16:04
تولدت مبارک عزیزم انشاالله سال بعد و سه تایی جشن میگیرین و چه زیبا دعا کردی انشاالله همگی منتظران نینی به زودی دلشون شاد شه الهی آمین
مامان راضیه
پاسخ
ممنون پرتو جونمان شاالله آمییییییییییییین
زهرا
17 آذر 92 16:10
تولدت مبارک
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلکم
fariba
17 آذر 92 16:15
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر انشاالله به حق حضرت رقیه انشاالله به زودی حاجت روا شی گلم
مامان راضیه
پاسخ
خیییییییییییییییلی عزیزی فریبا جونمان شاالله و همچنین شما دوست عزیزم
بهار د
17 آذر 92 16:17
عزیزم راضیه گل ایشالله تا سال دیگه تولدت سه نفری جشن بگیرید گلمم ممنون که سر زدی چشم منم لینکت میکنم امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزم
یثنا
17 آذر 92 18:49
سلام عزیزم تو.لدت مبارک انشالله امسال اخرین سال تنها بودنتونه گلم راستی لینکت کردما !
مامان راضیه
پاسخ
سلام یثنا جونمان شاالله گلممنم لینکت کردم
نرگس
17 آذر 92 20:09
عزیزم تولدت مبارک انشالع سال دیگه نینی نازمون هم کنارتون هست و برای مامانی جشن میگیره
مامان راضیه
پاسخ
مرسی نرگس جونمان شاالله
مامان لي لي
18 آذر 92 4:17
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان راضیه
پاسخ
خیییییییییییییییلی عزیزی لی لی جووووووووووووووونم
ســــــــــــــــحر
18 آذر 92 11:08
سلام قربونت برم تولدت مبارک انشاالله سال دیگه با نی نی جشن بگیرید بوس بوس
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییی
سحر
18 آذر 92 12:14
دوست نازنینم تولدت مبارک ایشالا تولد 120سالگی ایشالا سال بعد 3تایی تولد میگیرین
مامان راضیه
پاسخ
مرسی سحر جونمان شاالله گلم
کیمیا
18 آذر 92 20:07
سلام راضیه جون از اینکه به من سرمیزنی واقعا ازت متشکرم چقدر ازدعات خوشم اومد منم تو دعاهات فراموش نکنی گلم.تولدت مبارک
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمحتما اگه قابل باشم گلم
سحر
19 آذر 92 0:23
تولدت مبارک خانومی ایشالا تولد120سالگی خانومی
marzi
19 آذر 92 10:21
تولدت مبارک. چند ساله شدی خانمی؟ ایشاالله سال دیگه با نی نی جشن بگیرین
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم28 ساله شدم گلمان شاالله
marzi
19 آذر 92 16:53
نظر من کو؟
مامان راضیه
پاسخ
کدوم نظر گلکم
مامی سارا
19 آذر 92 22:44
سلام راضیه جون تولدت مبارک ایدوارم هر چه زودتر با خبرای خوب خوشحالم کنی از ماهیم میخام هنوز که پیش خداست ازش بخاد نی نی تو از تو نوبت برداره و جا بزنه و زودی بیاد پیشت نگران نباش زود میاد امدوارم به منم سری بزنی و خوشحالم کنی
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیز دلمان شاالله گلم
نیلوفر جون
20 آذر 92 0:36
تولدت مبارکمبارک ایشا.. هزارسال بشی با شوشو و نی نی سالهای خوبی داشته باشید
مامان راضیه
پاسخ
مرسی نیلو جونم
عشق مامان و بابا منتظرتیم
21 آذر 92 19:31
راضیه جان، تولدت مبارک ایشالا سال بعد تولدت نی نی پیشتون باشه، آمین
مامان راضیه
پاسخ
مرسی عزیزمان شاالله