زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/22 12:54
نویسنده : مامان راضیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق کوچولوی مامانماچ

بالاخره دیروز نوبت دکتر خودم شد و رفتم اول سونو کرد و وقتی دید ضخامت آندومترم 18 هست گفت بدو برو یه آزمایش بارداری بدهتعجبهر چی بهش گفتم دکی جون من هفته پیش آزمایش دادمو منفی بوده ولی دکی اصرار داشتیول خلاصه آزمایشو دادمو بازم منفی بود مامان جونناراحت هر چند من خودمو آماده کرده بودم ولی بازم...دل شکسته بازم واسه اومدن شما یه عالمه آمپولو قرص داد که ان شاالله زود زود بیای پیشم گلمقلب بازم میگم که خییییییییییییییییلی دوست داریم کنجد جووووووووووونمقلبقلبقلب

پ ن 1:من کلا آدم خیلی مذهبی نیستم ولی تو این هفته خیلی اتفاقات قشنگی واسم پیش اومده قلب اول مراسم حضرت رقیه خونه خاله همسری ، دوم نوشتن نامه به امام حسین ، سوم هم مراسم عزاداری چهارشنبه شب خونه مامان بزرگ همسری که من همرو به فال نیک میگیرم قلب و ان شاالله خبرهای خوشی تو راهه(آمین)

پ ن 2: دوستان گلم دکی جون واسه سه دوره واسم آمپول hcg نوشته ، من تا حالا استفاده نکردم ممنون میشم راهنماییم کنینخجالت

پ ن 3: این روزا مدام حالت تهوع دارم و از بوی غذا حالم بد میشه ؛ مدام بهونه میگیرم و غذاهای جورواجور میخوام خوشمزه میدونم همش به خاطر نزدیک شدن پری خانومه ولی کاش اینا نشونه بارداریم بودخیال باطل ولی اشکال نداره خدا بزرگه و مامان شدنمون هم نزدیکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

فریبا
22 آذر 92 12:58
عزیزدلم همه رو به فال نیک بگیر اومدن فرشته ات نزدیکه امیدوارم که زود زود بیاد توی دل مامانش راستی راضیه جون تو ی پستات برای لیزر نوشتی؟راضی هستی؟موهاش کمتر میشه
مامان راضیه
پاسخ
مرسی فریبا جونمآره خدارو شکر با اینکه یک جلسه بیشتر نرفتم ولی خیییییییییییییییییییییییییلی کمتر شده حتی بعضی هاش بیرون نیومده
marzi
22 آذر 92 14:11
نگران نباش عزیزم. ایشاالله ماه دیگه با ویار بیای برامون حرف بزنی. ایشاالله. ببخشید فضولیه چرا آمپول داد مگه مشکلتون چیه؟
مامان راضیه
پاسخ
چرا فضولی گلم خب سوال پیش میاد دیگهمشکل ما از همسرمه ولی چرا این آمپولارو داده نمیدونم
نرگس
22 آذر 92 15:21
راضیه جونم انشاله اینها همه نشونه اومدن نینی نازمون هست......... شایدم این ویار بارداری باشه چرا ضخامت اندومتر زیاد بود..مگه به غیر از بارداری هم ممکنه زیاد بشه؟؟؟؟؟؟؟
مامان راضیه
پاسخ
نمیدونم نرگس جون
سحر
22 آذر 92 15:23
ایشالا که خیلی زود ویار بارداری رو تجربه می کنی خانومی توکل بخدا
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله سحر جووووونمهمچنین شماااااااااا
مامان اینده انشالله
22 آذر 92 15:53
سلام عزیز دلم انشالله که این ماه خبر بارداریت رو بزاری گلم hcg برای ازاد شدن تخمکه گلم به مردا هم میدن برای تحریک هورمون هاشون
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمان شاالله و همچنین شما دوست خوبم
بهار د
22 آذر 92 16:35
راضیه جون انشالله که خیلی زود مامان بشی ممنون گلم بوسسسسسسسسسس
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم و همچنین شما بهار جونم
مامان لي لي
22 آذر 92 16:50
دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ،...... نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پرادعا،....... دلم یک فنجان چای میخواهد و یک "دوست" که بشود با أو حرف زد و پشيمان نشد! درست مثل توووووو
مامان راضیه
پاسخ
خیییییییییییییلی عزیزی
مامان لي لي
22 آذر 92 16:52
سلام مرضي جونم الاهي فداي قلب مهربونت بشم من اوايي خوبه به دعاي تو و دوستاي گلم .... عزيزمي انشالله به همين زوديا مياي و خبر نئ نئ دار شدنت و بم ميدي
مامان راضیه
پاسخ
ای جووووووووووونم ان شاالله همیشه سالمو سلامت باشه گلم و در کنار هم خوشبخت باشین(آمین)
معصومه
22 آذر 92 17:15
شایدم باردار باشی ها خانومی...ولی برای برخی آدما دیر نشون میده خیلی دیر...باید صبر کنی ولی امیدوارم زیاد نباش ناامیدم نباش بسپار به خوده خودش عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله کاش واسه منم اینجوری باشه
رویا
22 آذر 92 18:31
سلام انشاالله خیره آمپول رو می زنی میری سونو فولی غالب داشتی بهت میگن چه زمانی اقدام کنی
مامان راضیه
پاسخ
سلام رویا جونمان شاالله گلم
مامان نی نی
22 آذر 92 19:42
اره عزیزم ایشاله که داری مامان میشی گلم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
عشق مامان و بابا منتظرتیم
23 آذر 92 17:48
سلام راضیه جان من تنبلی تخمدان دارم، دکتر بهم آمپول hmg داد و روز 13 قاعدگی هم گفت که آمپول hcg بزنم که برای آزاد شدن تخمکه
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم مرسی از راهنماییت
نیلوفر جون
23 آذر 92 18:43
اره عزیزم مامان شدن نزدیک ایشا.. همه ای نی نیها زود بدو بیان تو دل مامانشون تا ما رو خوشحال کنند ایشا..
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله نیلو جونمخییییلی عزیزی
ســــــــــــــــحر
23 آذر 92 18:51
سلام عزیزم این امپول عوارضش اینه ..منم زدم اینطور بود برام دعا کن
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمییییییییییییییی
فرزند صالح
23 آذر 92 19:32
آخی عزیزم ایشالا ماه بعد ویار نی نی داشته باشی ببخشیدا دیدم نوشتی مشکل از همسرته یه مطلبی توی نی نی وبلاگ دیدم درباره اسپرم و اینا.. جالب بود اگه به مشکل شما مربوط میشه بگو لینکشو پیدا کنم برات بفرستم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلمممنون از محبتت
فرزند صالح
23 آذر 92 19:36
واسه اون آمپولم تو گوگل سرچ کنی مطالب زیادی پیدا میکنی من سرچ کردم اینو پیدا کردم: این آمپول به منظور آزاد کردن تخمک ها در روز و ساعت مشخصی تزریق می شود. روز و ساعت تزریق این آمپول بسیار مهم است و باید دقت شود. تزریق این آمپول عضلانی می باشد. از عوارض جانبی این دارو سردرد، خستگی و تحریک پذیری می باشد. آمپول HCG در درمان ناباروری ناشی از بیکفایتی عملکرد هیپوفیزدر مردان و نیز نازایی در خانمها به تنهایی و یا درترکیب با منوتروپینها یا کلومیفن استفاده می شود.با تقلید پیک طبیعی LH در زنان موجب تحریک تخمک گذاری ودر مردان موجب افزایش تولید آندروژن توسط بیضه ها می گردد.در خانمهااغلب 32-36 ساعت پس از تجویز تخمک گذاری رخ می دهد.بایدبه بیمار توصیه شود علاوه بر تحت نظر پزشک بودن ,تا پس از مصرف دارو زمان مقاربت و نیز درجه حرارت بدن را به طور روزانه ثبت نماید. در کل آمپول HCG دارویی از دسته داروهای هورمونی است که نقش تحریک کننده غدد جنسی برای انجام وظائف خود می باشد معمولاً در ناباروری و یا اختلال رشد و تمایز کاربرد دارد .
مامان راضیه
پاسخ
مرسی از کمکت عزیزمخیییییییییییییلی به دردم خورد
fariba
24 آذر 92 13:33
عزیزم بدو کمک
مامان راضیه
پاسخ
چی شده قشنگم اومدم
مامان کلاغی
24 آذر 92 22:40
آخ که چقد هفته پیش من اینهمه علائم داشتم...
مامان راضیه
پاسخ
من هنوزم دارم
افسانه مامان پارمین
24 آذر 92 23:13
دوست خوبم ، امیدت رو از دست نده . ایشالله که خدا هرچه زودتر دلت رو شاد میکنه و یه فرشته کوچولو رو توی دلت مهمون میکنه
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله افسانه جونمممنون از دعای قشنگت
زهرا
24 آذر 92 23:21
الهی زود زود مامان بشی عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله و همچنین شما زهرا جونم
مامان لي لي
25 آذر 92 1:17
انسان های ساده را احمق فرض نکنید؛
باور کنید آنها خودشان نخواستند که “هفت خط” باشند...
مامان راضیه
پاسخ
واقعاااااااااااااا
مامان لي لي
25 آذر 92 3:19
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
مامان راضیه
پاسخ
چقدر بهم آرامش میده نظراتتو دوس دارم لی لی جونم
مامان محيا
25 آذر 92 18:57
مامان راضیه
پاسخ
ای جااااااااااااااااااان
مامان احسان
25 آذر 92 23:01
سلام عزیزم به امید خدا داروها رو مصرف کنید و ماه دیگه نی نی دار بیای برامون پست بذارید..ببخشد که اینو میگم شاید همسری ضعیف هستن باید مقوی بشن از عسل با چهار مغز و انبه و شیر موز یا معجون درست کنید بخورن بازم معذرت میخوام که دخالت کردم سلام عزیزمگلم مطمئن باش که اینها دخالت نیست و میدونم که نگرانمی خانوممگلم همسرم همه اینهارو واسه یه مدت طولانی مصرف کرده ولی فایده نداشتهبازم ممنون که به فکرمی
ساره
26 آذر 92 14:32
سلام راضیه جان...خوبی؟راستی سر حرفم موندم خانمی....اگه بدونی تو چه شرایطی دعا کردم واست ....توی اوج درد زایمان اومدی تو ذهنم...ان شاءالله زود جواب بگیری گلی
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلممامان شدنت مبارک عزیزمیه دنیا ممنون بابت محبتت گلم ان شاالله همیشه حاجت روا باشی ساره جونم
مامان ریحان
26 آذر 92 20:35
سلام عزیزم ان شالله که زودی مامان بشی و حاجت روا بشی
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاالله و همچنین شما ریحان جونم
fariba
26 آذر 92 21:04
سلام عزیزم.انشاالله بزودی خبرای خوبتو اینجا ثبت کنی مارو یه عالمه خوشحال.
ماری
27 آذر 92 16:53
ایشالله هرچه زودتر نی نیت بیاد