زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/26 21:06
نویسنده : مامان راضیه
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانماچ

ببخش منو عزیزکم که خیییییییلی دیر میام وبت خجالتاین روزا از بس حالت تهوع دارم نمیتونم زیاد کارامو انجام بدم نگرانبه خدا خییییییییلی خسته شدم ولی اینارو با جونو دل قبول کردم تا تو نفسم زودتر بیای پیشمقلب گلکم خبر خاصی نیست خمیازهچند شب پیش رفتیم پاتوق عمو مصطفی خیییییلی خوش گذشت چند تا عکس گرفتیمو یه کوچولو قلیون کشیدیمچشمک کلا خوب بود امشب هم بابا بزرگت از هند میاد و قراره بریم دیدنش البته آخر شب میرسه تو سفر قبلی که چین رفته بود چندتا لباس قشنگ واست آورده بود با یه عالمه لوازم آرایش کودکانه نمیدونم از این سفر هم سوغاتی آورده یا نهنیشخندان شاالله خییییییییییلی زود بیایو یکی یکی تنت کنم قشنگکمقلب عروسکم این روزا خییییییییییییلی میخوامت خیلی به بودنت احتیاج دارم کاش زود میومدیقلبعشقکم منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سحر
26 آذر 92 21:45
ایشالا که میاد خیلی زووووووووووووووود!!!!!!!!! عزیزم حالت تهوع برای چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرتو
26 آذر 92 23:02
عزیزم انشاالله نینی گلت به زودی میاد و از تمام اون سوغاتی های خوشجل استفاده میکنه
ســــــــــــــــحر
26 آذر 92 23:32
سلام راضیه جونم انشاالله نی نی میاد لباسایی که سوغات اورده همه رو تنش میکنی توکل بخدا
نرگس
27 آذر 92 11:35
انشاله نینیمون میاد و همه لباسهای نازشو مبپوشه عزیزم چرا حالت تهوع داری؟ بهتر نشدی هنوز کهههههههههههه
کیمیا
27 آذر 92 13:05
سلام مامان راضیه. دعا میکنم هردومون به زودی زود مامان بشیم دوست گل من.
ماری
27 آذر 92 16:51
ایشاللفه به زودی بیاد
فریبا
27 آذر 92 17:03
سلام راضیه جونم..خوبی فدات شم...........ایشالاه که خیلی زود میاد عزیزم و تو هم لباس های حشمل و تنش میکنی مواظب خودت باش میبوسمت
marzi
28 آذر 92 9:12
خانمی قیلون؟!! زود بگو باباجونش چی آورده براش؟
مامان احسان
28 آذر 92 16:24
آخی سوغاتی چه کیفی داره منم وقتی باردار بودم باباجون احسان از چین براش لباس چینی آورد خیلی بامزه است ...زود زود نی نی بیاد دلم آب شد
بهار د
29 آذر 92 12:44
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست پیشاپیش یلدا مبارک!
سحر
29 آذر 92 13:43
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
زهرا
29 آذر 92 23:59
انشاالله حالت تهوع بارداری رو تجربه کنی به زودی زود عزیزم
مامی سارا
1 دی 92 10:36
راضیه جونم ایشالا برف امسال همراه خودش از پیش خدا برات خبرای خوب بیاره
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
3 دی 92 11:01
سلام خاله راضیه جون. خوفی؟ خوشی؟ کجاییی عزیزم؟ بیا منتظرتیم.
marzi
3 دی 92 13:28
راضیه جون نیستی؟ کجایی خانم گل؟ یه خبری چیزی بده بدونیم چکار میکنی.
مهدیه
3 دی 92 13:41
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
مامان ریحان
4 دی 92 19:26
سلام عزیزم ان شالله نی نی جون زودی بیاد و لباس های قشنگشو بپوشه
مامان راضیه
پاسخ
آآآآآآآآآآآآمییییییییییین