زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/10/4 17:22
نویسنده : مامان راضیه
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانماچ

عشقکم چرا انقدر منو چشم انتظار میزاری چرااااااااااااااااااااااااااااااا، مطمئن باش مامان خوبی میشم عزیزکم خجالت این روزا دلم خیییییییییییلی بهونتو میگیره ، خیییییییییییلی جات تو خونمون خالیه گریه عشقکم تو با خدا صحبت کنو بگو که دل مامانی واست یه ذره شده ، بگو که چقدر منو بابایی به بودنت نیاز داریم عزیزکمگریه کوچولوی مامان خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگه خییییییییییلیگریه

خدا جونم بازم شکرت راضیم به رضای توفرشته

پ ن 1: از دیشب شروع کردم به خوردن قرص لتروزول تا 5 شب و بعدشم زدن آمپول روز 15 پریود ، خدا کنه که جواب بگیرم و خدا بهم لطف کنه و فرشته های سالمو صالح بهم بده (آمین)قلبقلب

پ ن 2: دوستان گلم توی این چند روز کلی به یادتون بودمو براتون دعا کردم ان شاالله هممون حاجت روا بشیمقلب و خدا فرشته های پاکشو سالمو صالح بهمون بده(آمین)فرشته دوست جونیا خییییییییییییییلی دوستون دارمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریبا
4 دی 92 18:38
سلام راضیه جون انشالاه قر ص ها و آمپولها جواب میدن و نی نی ات زود زود میاد توی دلت گلم منم همیشه به یادتم و دعات میکنم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاالله
مامان ریحان
4 دی 92 21:57
سلام دوست عزیز ان شالله که جواب مثبت بگیری و همین سری مامان بشی
مامان راضیه
پاسخ
سلام ریحان جونمان شاالله
مامان لي لي
4 دی 92 23:19
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان راضیه
پاسخ
خیییییییییییییییییییییییلی عزیزی لی لی جونم
marzi
5 دی 92 10:26
ایشاالله بزودی مامان میشی.
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله مرضیه جونم و همچنین شما گلم