زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/11/20 12:24
نویسنده : مامان راضیه
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانماچ

واییییییییی که چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیزکمقلباین مدت درگیر یه سری کارای عقب افتاده بودم واسه همینم نتونستم بیامو برات بنویسمخجالتعشقکم دلم برات یه ذره شده بود هر چند که تو این مدت هم به فکرت بودمبغل نفسم کاش زودتر میومدی و میشدی کادوی تولد باباییخیال باطل عزیزکم 3شنبه تولد بهترین بابای دنیاست یعنی بابای تو قلبای خدا کاش میتونستم بهترین کادوی دنیارو به عشقم بدمخیال باطل ولی بازم راضیم به رضایت خدا جونمفرشتهعشقکم منو بابایی بی صبرانه منتظرتیم و خییییییییلی دوست داریمماچماچ

                           ********************************************

سلام به دوست جونیای خودمماچ

من شرمنده تک تکتونم که بی خبر میذارمو میرمخجالت خییییییییییییییییلی حرف واسه نوشتن داشتم که الان ترجیح میدم در موردش حرفی نزم تا ببینم بعدا چی پیش میادچشمک الانم میامو به همتون سرمیزنم که دلم براتون یه ذره شدهقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آسمان
20 بهمن 92 12:33
دوست عزیزم اول به خدا توکل کن و دوم اینکه اضطراب و استرس را از خود دور کن تا به نتیجه برسی و نی نی دار بشی
پرتو
20 بهمن 92 13:41
تولد همسری مبارککککککککککککککک انشاالله سال دیگه همراه با نینی تولدش و جشن میگیری عزیزم
مامان ریحان
20 بهمن 92 14:09
سلام راضیه جون خوب خدا رو شکر بسلامتی پست جدید گذاشتی دلم برات تنگ شده بود تولد همسری مبارک عزیزم برو خصوصی
فریبا
20 بهمن 92 15:02
سلامممممممم چه عجب راضیه جون تولد همسری پیشاپیششششششش مبارک دلم برات اندازه(.)شده بود
سلما
20 بهمن 92 15:12
سلام راضیه جونم خوبی همش میایی ادرس نمیزاری ولی الان از وب مامان ریحان پیدات کردم خوبی عزیزم.ان شاالله که باخبرای خووش بیای.
fariba
20 بهمن 92 19:48
سلام راضیه جونمخوبی خانومیخداروشکر برگشتی.دلمون واست یه ذره شده بودایشاالله یه نی نی سالم و تپل مپل هدیه این ماهت باشه ایشاالله.درضمن تولد همسرتو هم تبریک میگمانشاالله سالیان سال درکنار هم خوش باشید البته به همراه نی نی های فراوان
دخملي تنها دليل زنده بودنم... (لي لي)
20 بهمن 92 22:29
سلام راضيه جونم خوبي دلم برات تنگ شده بود..... تولد همسر گلت پيشاپيش مبارك
مامی سارا
20 بهمن 92 23:22
راضیه جون ایشالا خدا به هر دوتون کادو بده و لبخند و واسه همیشه به لباتون هدیه بده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 3:09
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
زهرا
22 بهمن 92 14:32
پس منتظریمازود بیا
نیلوفر جون
23 بهمن 92 23:33