زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

جانِ مادر بیا

گرمای عشق در قلبمان( تقدیم به عشقم)

1392/11/25 13:45
نویسنده : مامان راضیه
266 بازدید
اشتراک گذاری

نمیبینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیبایی های دنیایم

نمیشنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم زمزمه میشود و مرا آرام میکند

آن عشقی که میگویند تو نیستی، تو معنایی بالاتر از عشق داری و برای من تنها یک عشقی

از نگاه تو رسیدم به آسمانها،آن برق چشمانت ستاره ای بود که هر شب به آن خیره میشدم

با ارزش تر از تو ، تو هستی که عشقت در قلبم غوغا به پا کرده

قدم به قدم با تو، لحظه به لحظه در فکر تو ، عطر داشتنت،ماندن خاطره هایی که مرور کردن به آن دل را شاد میکند و رسیده ام به تویی که آمدنت رویایی بود در گذشته هایم،و رسیده ام به تویی که در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه زندگیم است

پایانی ندارم زندگیم با تو، آغاز دوباره ایست فردا در کنار تو،فردایی که در آن دیروز را فراموش نمیکنم،آنگاه که با توام هیچ روزی را فراموش نمیکنم، که همه آنها یکی از زیباترین روزهاست و شیرین ترین خاطره ها و گرم ترین لحظه ها

سر میگذارم بر روی شانه هایت،آرامش میگیرم از صدای تپشهای قلبت، دلم پرواز میکند در آسمان قلبت، میشنوم صدای تپشهای قلبت،اوج میگیرم تا محو شوم در آغوشت ، تا خودم را از خودت بدانم، تا میشه برایت بمانم، 

چه لذتی دارد تا صبح در آغوش تو بخوابم ، تا ببینم زیباترین رویاها 

حالا من لیلایم و تو مجنون من،همیشه میمانیم برای هم و میسازیم یک قصه عاشقانه دیگر باهم

بر میگردیم به دیروزی که گذشت، خاطره شیرین فردا بدجور به دل نشست

و میدانیم زندگیمان عاشقانه خواهد گذشت، هم دیروز و هم امروز و هم فرداهایی که خواهد رسید

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

mami92
25 بهمن 92 17:49
marzi
25 بهمن 92 20:08
ولنتاین مبارک
آسمان
26 بهمن 92 13:17
این دعا دعای صحیفه سجادیه است 100 مرتبه بخوان خدا حاجتت را میدهد گلم. برای منم دعا کن . آمین إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم،و چگونه اميدم را از تو قطع كنم‏ و حال آنكه تو تويى،خدايا!آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا!آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى،پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟،خدايا!آنگاه كه به‏ سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى،پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد،خدايا!چنان‏كه دريا را براى موسى)درود خدا بر او(شكافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهايى بخشى،و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترين مهربانان
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمممنون که به کلبه من سر میزنییه دنیا سپاس از لطفت
فریبا
26 بهمن 92 15:54
پرتو
26 بهمن 92 19:45
آسمان
27 بهمن 92 13:44
دوست عزیزم امروز داشتم سایتهای مختلف را میخوندم که چشمم به این مطلب افتاد .سوره والعصر باعث صبر در انسان و حس آرامش میشود پس این سوره را حتماً بخونید
مامان راضیه
پاسخ
بازم ممنون آسمون جونم کاش یه آدرس از خودت برام میذاشتی
آسمان
28 بهمن 92 8:30
من چون هنوز نی نی ندارم . عضو نشدم .نمیدونم چرا هر وقت میخوام یه پیج با کنم احساس میکنم استرس پیدا میکنم . واسه همین فقط میام چند تا وبلاگو میبینم . شما این احساس بهتون دست نمیده؟
مامان راضیه
پاسخ
خب منم نی نی ندارم عزیزم، اینجا کلی دوست خوب پیدا میکنی خیییییییییییییییلی خوبه
مامان اینده انشالله
29 بهمن 92 19:21
سلووووووووم ابجی خوبی شرمنده برای اینکه کم سر میزنم حال این روزام تعریفی نیست خیلی گلی که بهم سر میزنی
مامان راضیه
پاسخ
نبینم ناراحتیتو گلکم
سلما
4 اسفند 92 11:50
برایت اروی روزهای شاد شاد میکنم