زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/12/25 18:47
نویسنده : مامان راضیه
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممماچ

چه خبر دوست جونیا، شرمنده که دیر اومدمو بی خبرتون گذاشتمخجالت

از مسافرت که برگشتم دیدم نتم قطع شده، خونه مامانم اینا هم که دیگه نگو از دست وروجک خواهرم دیگه نه کامپیوترشون شبیه کامپیوتره نه لپ تابشوننیشخندبه هرحال به بزرگی خودتون ببخشیدخجالت 

خدارو شکر مسافرت خوبی بود و واقعا بهش نیاز داشتم روحمو تازه کرده بود ولی روز دوم برگشتمون حسابی خورد تو ذوقم و پری تشریف فرما شدنگریه اولش خییییییییییلی دلم شکست و ناراحت شدم ولی جلوی مامانو همسری اصلا به روی خودم نمیاوردم ولی واقعا داغون بودم آخه این ماه خیییییییییییلی دلم روشن بوددل شکستهدل شکسته وقتی حساب کردم دیدم 5 روز زودتر پری شدم و این خییییییییییلی دلگرمم کرد و آروم شدمخجالت

خدا جوووووووووووووووونم بازم شکرت راضیم به رضای تو قلب مطمئنم که حکمتی توش بوده و تو برای منو دوستام بهترینهارو میخوایفرشته خیییییییییییییییلی دوست دارم خدا جونمماچ

دوست جونیا سال نو پیشاپیش تبریک میگم، ان شاءالله تو سال جدیدخدا دامن تک تک چشم انتظارهارو با فرزندان سالمو صالح سبز کنه (آمین)قلبقلبقلب 

پسندها (1)

نظرات (19)

فریبا
25 اسفند 92 20:03
سلااااااام عزیزم حسابییی دلم تنگ شده بود هی میومدم وبت میدیم آپ نکردیییییییییییییی دلم شور میگرفت خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انشالاههه که ی حکمتی تووش بوده ناراحت نباش عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممممممم خدا بزرگه انشالاه که سال 93 سالیییییییییی خوب برات باشه و به همهی اونچه که دوست داری برسی
زهرا
25 اسفند 92 22:19
آآآآآآآآآآآآآآمین عزیزم انشاالله سال جدید بیشترین مامانو داشته باشیم انشاالله شمام نی نی داربشید
مامان نی نی
26 اسفند 92 17:48
سلام عزیزم اشکالی نداره ایشاله ماه بعد نی نیت میاد عزیزم پیشاپیش سال نوت مبارک
کیمیا
26 اسفند 92 20:15
انشاالله به لطف خدا سال جدید مامان خواهی شد.اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 2:51
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
فریبا
27 اسفند 92 12:35
سلام راضیه جونم خداروشکر که خوش گذشته عزیزم حتما حکمتی بوده.انشاالله سال جدید خدا دامنتو سبز کنه و آخرین سالی باشه که دونفری هستین ایشالله سال دیگه با یه نی نی گل پای سفره هفت سین بشینین ایشاالله سال خوبی رو برات آرزومندم لحظه سال تحویلی واسه همه دعا کن
آسمان
28 اسفند 92 11:29
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
مریم.خلوت مادرانه
29 اسفند 92 9:22
سلام راضیه گلم خدا رو شکر که خوبی و پریت جلو افتاده چون جلوانداختن خیلی خوبه و انشالله تو سال جدید با خبر خوب مامان شدنت آپ کنی،عیدت مبارک
پرتو
29 اسفند 92 11:36
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامان عرفان
9 فروردین 93 19:23
سلام عزیزم انشالله بهترین و سالمترین و صالحترین نی نی توی دلت جا بگیره
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 4:35
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
nora
13 فروردین 93 21:19
وای از دست این پری وای هرچی میکشم از دست این پری هرماه میگم ایندفعه دفعه اخره امانه توکل برخدا
مامی سارا
16 فروردین 93 10:01
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:17
ایشا. تو سال جدید نی نی زود میاد
marzi
17 فروردین 93 16:08
سلام راضیه جون. سال نو مبارک. خوبی؟ خوشی؟ چه خبرا؟ نوروز خوش گذشت؟
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 13:39
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
فرزند صالح
20 فروردین 93 18:37
سلام خانومی خوبی خیلی وقته پیدات نیست یه خبر از خودت بذار
مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 93 22:27
سال نو مبارك.خصوصي گلم
نرگس
22 فروردین 93 18:08
امین به دعای قشنگت........