زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/1/26 17:21
نویسنده : مامان راضیه
311 بازدید
اشتراک گذاری

این نقاب آرامش و خرسندی که بر چهره نشانده ام

درست مانند همان سیلی است که دست روزگار با بی رحمی

بر صورتم نشانده تا این دروغ بزرگ را به همه بقبولانم که:

آری همه چیز خوب است و من آرام و شادم!!!

ولی آیا این نقاب و سرخی رخسارم تا کجای این دنیا با من میماند؟؟؟؟

                     ****************************************************

سلام نفس مامان ماچ

خوبی عشقکم 

خییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده عزیزم ، این روزا خیییییییییییییییییلی دلم هواتو میکنه ناراحت، درست  فروردین 6 سال پیش بود که برای اولین بار تو رو دعوت کردیم و خواستیم که زندگی عاشقانمونو 3 نفری کنیم اما 6 بهار گذشتو ما همچنان منتظر تو هستیم گریهگریهگریهولی اشکال نداره نفسم ما تا هر موقع که خواست خدا باشه منتظرت میمونیمو نازتو میخریم واسه اومدنتبغلبغل

ملوسکم این روزا رو با خیال تو سر میکنم و به عشق اومدن تو نفس میکشم قلب از دیروز شروع کردم به دوختن ست سبد حملت ان شاءالله وقتی آماده شد عکسشو برات میذارم تا یادگاری بمونهمژه 

نفسم این روزا خبر بارداری دوستامونو شنیدم و خیییییییییییییییییلی خوشحال شدمقلب

اول باران عزیزم و دوست مجازی گلمون قلبماچ

دوم خاله الهام ( دوست مامان)قلبماچ

سوم خاله منصوره (دوست مامان)قلبماچ

از طرف تو و خودم بهمشون تبریک میگمو از خدا میخوام 9 ماهو به شیرینی و خوشی تجربه کنن(آمین)هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

                   **************************************************

سلام دوست جونیاماچ

اول از همه سال نو همتون مبارک و ان شاءالله که سال خوشو سبزی داشته باشینقلب

ممنون از کامنتهای پر محبتتون و اینکه به یادم بودینبغل

این مدت که نبودم واقعا نمیتونستم بیامو خبری بدم خیییییییییییییلی کار عقب افتاده داشتم و باید انجامش می دادم چشمکاز همتون معذرت میخوامخجالتخجالت

پ ن : قرار بود دیگه دنبال دکترو درمان نرم ولی با اصرار مامانم بازم فردا نوبت دکتر گرفتم تا ببینم این بار چی میشه و خواست خدا چی هستفرشته

پ ن : خدا جونم ، خدای مهربونم خیییییییییییییییییییییلی دوست دارمو راضیم به رضای تو ( کاش خواست و مصلحت تو با آرزوهای ما یکی باشه)فرشتهفرشتهفرشته 

(((( آسمان عزیزم هر کاری میکنم آدرست برام باز نمیشه ممنون میشم بازم آدرستو برام بذاری گلکم )))

پسندها (1)

نظرات (23)

سحر
26 فروردین 93 17:49
سلام عزیزم خوبی؟ راضی جون ببخش که بهت سر نمیزنم خیلی گرفتارم نازنینم... راضیه جون از کی میری یزد؟ ی بار آ وی اف کردی؟ برای بار اول چقد طول میکشه تا وقت بدن؟ چند روز باید بمونیم یزد؟ از اولی مراجعه تا آی وی اف چقد طول کشید برا تو؟ ازشون راضی هستی؟ واااااای ببخش سوالام زیاد شد
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم من 6 ساله که میرم-آره یه بار انجام دادم-بستگی داره گاهی زود گاهی هم 2تا 3 ماه میشه-بازم بستگی به نظر دکتر داره که چه تجویزی کنه و قدرت بدن هم تاثیر داره واسه همین نمیشه گفت که چقدر طول میکشه-خییییییییییییلی ها جواب گرفتن عزیزم بازم سوالی داشتی بپرس
مامان نی نی
26 فروردین 93 18:21
سلام عزیزم چه عجب یه پست گذاشتی گلم ایشاله که امسال بدون هیچ مشکلی نی نیت میاد پیشت عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
پرتو
26 فروردین 93 18:33
عزیز دلم چه کار قشنگی داری میکنی حتما بعد از اتمامش عکسش و بزاری ببینیم ، انشاالله تا تموم شدن این کار قشنگت فرشتت هم میاد توی دلت و بیای و خبر خوش بارداریت و بدی و از ته دلم بهت تبریک بگم دوستم الهی آمین
مامان راضیه
پاسخ
عزیز دلمیییییییییییییییییییی گلکم
مامان ریحان
27 فروردین 93 21:32
سلام راضیه جان سال نوت مبارک ان شالله امسال سالیه که به آرزوت میرسی و به خواست خدا می شید توکلت برخدا باشه
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم ان شاءالله واسه تو هم مینطور باشه عزیزم
فریبا
28 فروردین 93 17:25
سلامممممممممممممممممممممم راضیه جونم حسابییی دلم برات تنگولیده بود انشالاه امسال سال خوبی برای خودت باشه و نی نی تو هم بیاد خوب میکنی گلم دکتر و برو .راستی سال 9 مبارککککککککککککککککککککککک دوست دارم
مامان راضیه
پاسخ
سلام عشقکم ان شاءالله که خییییییییییییییلی زود نی نی تو هم بیاد خوشملم
مریم
28 فروردین 93 21:57
سلام دوستم وقتی میام وبلاگای کسایی که باهام همدردن میخونم کمی سبک میشم امیدوارم هر کس دلش شکست تو اشکاش بقیه رو لحاظ کنه خدایا به حکمتت شکر
مامی92
29 فروردین 93 20:48
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک منم مث تو 8 سال و دو روزه منتظرم ان شاالله که خدا حاجت همه رو بده
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله که امسال آخرین سال انتظارت باشه گلم
آغوشی برای گریه
29 فروردین 93 22:01
سلام راضیه جون.پیشاپیش روز زن و روز مادرو بهتون تنبریک میگم .خوشحالم درمان رو رها نمیکنی عزیزم. خدابی نهایت بزرگه بی نهایت...دعاگو هستم .دعام کن خانوم گل.
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزماگه لایق باشم حتما
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 5:33
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 5:34
راضيه جون منم به دوستان گلت كه مامان شدن مامان شدنشون رو تبريك ميگم .... و برات ارزو ميكنم خواست و مصلحت خدا با ارزوهاي تو يكي بشن
مامان راضیه
پاسخ
سلام قشنگممرسی گلم
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 2:07
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
مامان راضیه
پاسخ
خييييييييييييييييييلي عزيزي منم به خودم ميبالم كه تورو دارم
معصومه
3 اردیبهشت 93 9:21
عزیزم انشالله بزودی خبر مادر شدنت رو بشنوممممممممم
مامان راضیه
پاسخ
انشاءالله عزيزم
مامی سارا
3 اردیبهشت 93 10:13
خاله جون اتاقمو بیا ببین
مامان راضیه
پاسخ
اومدددددددددددددددددددددم
هستی شاد
5 اردیبهشت 93 2:39
سلام خانومی تازه اومدم وبت خیلی با احساس نوشتی انشا... زود زود نی نی می یاد وکلی هم خوش بحالش میشه چون مامانش خیلی مهربونه منم یه خونه مجازی دارم که تنها همدم روزهای انتظارم دوست داشتی بهم سر بزن
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلکم اومدم عزیزم راسی لینکتم کردما
راضیه
7 اردیبهشت 93 11:27
سلام حالت چطور راضیه جون خوبی خوشی؟من هر روز بهت سر میزنم
مامان راضیه
پاسخ
ای جونم لطف داری عزیزم
مامان نرگس
8 اردیبهشت 93 0:59
عزیزم انشاله زود زود بیای و ما رو با خبرای خوبت خوشحال کنی
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله
مامان
8 اردیبهشت 93 9:27
http://mmamman.niniweblog.com/ سلام عزیزم خیلی خوشحال میشم که بیشتر با همدیگر آشنا بشویم
مامان راضیه
پاسخ
گلم منم لینکت کردم
مامان
8 اردیبهشت 93 9:29
عزیزم امیدوارم که بزودی هر دوتامون مامان بشیم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله گلم
فرزند صالح
8 اردیبهشت 93 10:26
عزیزم حالت خوبه؟ تازگیا چه قدر دیر به دیر میای ایشالا هرجا هستی سلامت باشی.
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزيزمدنبال درمانو بقيه كارها
dot
8 اردیبهشت 93 14:19
bia be webloga, nazare khososi bezar rahi ke baraye edehi javab dade behet begam azizam javabeto bade peyghome khososi miam toye webet mizaram faghat onja adrese webetam bezar bye
مامان راضیه
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 9:53
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
مریم.خلوت مادرانه
9 اردیبهشت 93 18:45
حکایت عجیبی دارد این “اشک” کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش”!
مامان احسان
10 اردیبهشت 93 15:27
سلام رلضیه جون سال نو مبارک با تاخییر ...ببخشید که دیر به دیر بهت سر میزنم آخه گرفتار بودم ...رفته بودم اصفهان کمک مامانم اسباب کشی داشتن معذرت راستی عکس هایی که گذاشتی باز نمیشهاگه دوست داشتی رمز هم به من بده
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمخصوصی عزیزم