زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/2/13 1:29
نویسنده : مامان راضیه
438 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر بود خونه مامان جونم بودم  نمیدونم چی شد که حرف از بچه به میون اومد ، مامان میگفت تو باید اول خودتو خوب کنی و تا موقعی که قرصها رو میخوری به بچه فکر نکن اول سلامتی خودت بعد بچه ، داشتیم در این مورد حرف میزدیم که تی وی حدیث کسا رو پخش کرد و مامانمو خودمم همراهش شروع کردیم به خوندن ، تموم که شد دیدم مامانم داره گریه میکنه ،بهش گفتم که قرار بود دیگه به خاطر من گریه نکنی ولی سیل اشکاش نمیذاشت بهم نگاه کنه ، دلم گرفتو خودمم زدم زیر گریه ، میگفت نمیتونم غصه خوردنتو ببینم منم بهش گفتم راضی نیستم به خاطر من گریه کنی ، میدونی که طاقت دیدن اشکاتو ندارم ولی اون داشت گریه میکردو مدام واسم دعا میکرد ، دلم طاقت نیووردو زود بحثو عوض کردم و ....

خدا جونم ، خدای مهربونم تورو به اشکهایی که امروز این فرشته مهربونی به خاطر من ریخت قسمت میدم این انتظارشو پایان بده (آمین)

خدا جونم میدونی من اصلا طاقت دیدن اشکو ناراحتیشونو ندارم ، به خاطر من گنهکار نه فقط به خاطر دل مهربون مامانم بهم فرزندان سالمو صالح بده(آمین)

خدای مهربونم به حق این ماه عزیزت به انتظار همه چشم انتظارها پایان بده و دامنشونو با فرزندان سالمو صالح سبز کن (آمین)

                                       ************************************

سلام کنجد کوچولوی مامانشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

قربونت برم که نیومده این همه خاطرخواه داری نفسم این روزا بیشتر جای خالیتو حس میکنم ملوسکمالبته خییییییییلی هم به رحمت خدا ایمان دارم و یقین دارم که برامون بهترینهارو میخواد عروسکم تو این ماهای عزیز از خدا بخواه تو و بقیه نی نی هارو زود برسونه پیشه مامانو باباهاشون جیگر طلای من بازم میگم که منو بابایی عاشقونه منتظریم که با تو حس زیبا و شیرین مامانو بابا شدنو تجربه کنیم و بشیم بهترین والدین دنیا

پسندها (1)

نظرات (20)

ساره
13 اردیبهشت 93 1:35
سلام عزیزم.....ما هم دعا میکنیم و بی صبرانه منتظر لحظه شیرین مادر شدنت هستسم ....امیدوار باش گلم ....خدا تو رو میبینه و هر زمان صلاح بدونه بهت نی نی میده ......قطعا مادر میشی عزیز ولی به موقع.....بوس
مامان راضیه
پاسخ
سلام ساره جووووووونمممنون از محبتت گلم
بهار د
13 اردیبهشت 93 1:45
عزیزم خدا مادرتو برات نگه داره گریه های مادر تنها چیزیه که دل خدارو هم میبره توکل کن
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم گلمآره واقعا من که اصلا تحملشو ندارم بهار جونم وبت واسه من باز نمیشه
مامان حلما
13 اردیبهشت 93 7:49
سلام مامان مهربون آینده. سالگردازدواجتون مبارک. به خاطرهفتمین سالگردازدواجتون هفتایاسین که قلب قرآنه نذرامام هفتم باب الحوائج موسی کاظم (ع)کن انشاالله این بارنتیجه می گیری. منم پیشه پسرشون امام رضا(ع) واست دعامی کنم . انشاالله سالگردازدواج بعدیتونو بانی نی خوشگلتون جشن بگیرین
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمچشششششششم حتما ممنون از محبتت قشنگم
مامان
13 اردیبهشت 93 9:22
آخی چه ناز همه مامانا خیلی مهربونن گلم قدر مامانت را بدون .امیدوارم که خدا زود زود بهت یه نی نی خوشگل بده
مامان راضیه
پاسخ
آمین عزیزم
فریبا
13 اردیبهشت 93 11:14
سلامممممممممم عشقم سالگرد ازدواجتونننننننننننننننننننننننننننننننن مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک دوستت دارم انشالاه خدا خیلییییی زود جواب اشک های مادرتو میده گلممممممممممممممممممممممم دوستت دارم
مامان راضیه
پاسخ
سلام عشقکممرسی از محبتتان شاءالله واسه دعای قشنگتمنم یه عالمه دوست دارممممممم
هستی شاد
13 اردیبهشت 93 22:24
سلام عزیزم انشا... خدا به حرمت اشکهای مامانت حاجت و میده خدا مامانت و برات نگهداره
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلکمان شاءالله ممنون از دعای قشنگت
فریبا
13 اردیبهشت 93 23:05
عزیزم ان شاء الله بزودی خبر بارداریتو واسمون بنویسی نگران نباش امیدت بخدای مهربون مارو هم از دعای خیرت فراموش نکن
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله و همچنین تو دوست عزیزم
مامان
15 اردیبهشت 93 9:35
سلام عزیزم چه زیبا و با احساس نوشتی
marzi
15 اردیبهشت 93 11:13
سلام راضیه جان. ایشاالله بزودی زود با خبر بارداریت مامانت رو خوشحال کنی. نرفتی انتقال بدی؟؟ باید از اول سیکل رو شروع کنی؟؟
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمان شاءالله گلم من قصد انتقال ندارم
مامان احسان
16 اردیبهشت 93 2:48
عزیزم منم خیلی دعا میکنم...خدا نگهدار مامان دل سوزت باشه قدرشو بدون...خدا کنه خودت هم یه روز مادر بشی
marzi
16 اردیبهشت 93 14:28
پس نظر من کوووووو؟
مامان راضیه
پاسخ
کدوم نظر گلم
خانوم گل
18 اردیبهشت 93 1:31
سلام عزیزم خوبی ؟ امیدوارم زود زود دامنت سبز شه و مامان شی وبلاگ قشنگی داری گلم خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی و لینکم کنی با اجازت منم لینکت میکنم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم منم خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم عزیزم
راضیه
18 اردیبهشت 93 8:42
سلام راضیه جون نگران نباش خدا خودش ایشالله به وقتش و اون موقع که مصلحت بدونه ی فرشته خیلی ناز براتون میفرسته توکل به خدا و میام میبینم تو وبت ومیبینم که عکس نی نی نازت رو برامون گذاشتی
مامان راضیه
پاسخ
سلام هم اسم عزیزم ممنون از محبتت
کیمیا
19 اردیبهشت 93 7:13
سلام خانومی امیدوارم هرچه زودتر به خواسته هات برسی.هرروز زیارت عاشورا بخون
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم ان شاءالله شماهم هرچه زودتر نی نی دار بشی گلم
مامان یاسین
20 اردیبهشت 93 13:55
سلام ایشالا که خدا شما رو صاحب یه نی نی کوچولو بکنه اما راضی باش به رضای خدا من باسن 23 سالگی صاحب پسر سه ساله معلول هستم خدا شما رو اینجوری امتحان میکنه من هم اینجوری و هزاران هزار رو جور دیگه خواهر خوبم صبر داشته باش خدا حتما صداتو میشنوه واسه منم خیلی دعا کنید
شیرین
20 اردیبهشت 93 13:58
سلام یه پیشنهاد داشتم واست.ابته اگه فضولی نشه.چرا به جای این همه هزینه یه بچه از پرورشگاه نمیارید.یه کودک تنها رو بزرگ کردن میدونی چه لذتی داره.یکی از دوستان با وجودی که میتونه بچه دار بشه ولی میخواد یه بچه از پرورشگاه بیاره.امیدوارم از پیشنهادم ناراحت نشده باشی.
S
21 اردیبهشت 93 21:42
سلام برات ارزو میکنم انششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششالا خدای مهربون یه نی نی کوچولو بده راستی بمنم خبر بده خیلی مشتاقم
مامان سیما
3 خرداد 93 19:15
سلام عزیزم... موقعیتی که الان داری رو درک میکنم...خیلی سخته....وقتی عاشق بچه هستی ولی باید صبر کنی! عزیزم توکلت بخدا باشه...بهش فکر نکن...اینجوریروال عادی زندگیت از دستت خارج میشه معجزه خدا درست تو لحظه ای که تصور نمیکنی اتفاق میفته
هستی شاد
6 خرداد 93 1:02
جهان بهشت وصال محمد است امشب چراغ ماه، بلال محمد است امشب زمین مکه گل انداخته ز بوسه نور خدیجه محو جمال محمد است امشب مبعث پیامبر اکرم مبارک
هستی شاد
7 خرداد 93 19:32
عزیزم ممنون قابل دونستی ورمز وبرام فرستادی میشه رمز پستهای فبلی روهم بهم بدی