زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/2/20 14:09
نویسنده : مامان راضیه
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرمcrazy monkey 077

این ماه هم منو چشم انتظار گذاشتی  ولی اشکال نداره ان شاءالله هر وقت موقعش باشه خدای مهربون تورو بهمون هدیه میدهcrazy monkey 108نفسم این چند روز درگیر اسباب کشیه خونه خاله مرضیه بودم ، خدارو شکر خونشون تموم شدو دیگه میتونن نفس راحت بکشنcrazy monkey 209 عشقکم 10 روز پیش نی نیه خاله منصوره برگشت پیش خدا خیییییییییلی ناراحت شدم crazy monkey 065، از خدا میخوام مواظب هر دوتاتون باشه تا سر موقعش بیایین پیشمونcrazy monkey 033دیگه هم خبر خاصی نیست فقط اینو بدون که منو بابایی بی صبرانه منتظرتیمو عاشقونه دوست داریمcrazy monkey 003

سلام دوست جونیا

این روزا خیییییییییییلی دلگیرم دستو دلم به هیچ کاری نمیره connie_wimperingbaby.gif دلم نی نی های سالم میخواد ، دلم میخواد خونم پر شه از خنده های شاد کودکانه نی نیهام ، خییییییلی بی قرارم ،دچار پرخوری عصبی شدم ، منی که لب به شیرینی و قند نمیزدم ولی الان اگه بگم تو یه هفته 2کیلو شیرینیو کیک خوردم دروغ نگفتم  توی این یک هفته 5 کیلو اضافه کردم شاید باورکردنی نباشه ولی حقیقت داره ، اونم منی که باید مراقب وزنم باشم  به خدا ناشکری نمیکنم ولی یه خورده کم آوردم دیگه نمیتونم تو این امتحان الهی ادامه بدم خدای مهربونم میدونم که صدامو میشنوی ، میدونم  برام بهترینهارو میخوای ، منم ازت صبر و پذیرش این موقعیتهارو میخوام ، خسته شدم از نگاهای سنگین ، خسته شدم از این که هرکی از راه رسید گفت برو واسه کاشت یا بچه بیارین یا ما فلان جا به یادتون بودیم ، فلان جا واستون فلان کارو کردیم ،خسسسسسسسسسسسسسته ام خداااااااااااااااااااااااااااااااااا ولی نه خدا جونم هزاران هزار بار شکرت که کنارم هستی ، شکرت که هنوز امیدی تو دلم گذاشتی تا بتونم ادامه بدم شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت خدا جونمخدا جونم راضیم به رضای تو

پسندها (4)

نظرات (30)

رویا
20 اردیبهشت 93 15:04
سلام ان شاء الله که همین ماههای قشنگ مامان میشی برات دعا می کنم
مامان
20 اردیبهشت 93 15:47
سلام عزیزم امیدوارم که خدا به زودی به همه منتظران نی نی به گلم به من و شما هم همینطور
هستی شاد
20 اردیبهشت 93 16:10
الهی من فدات بشم راضیه جون نکن اینطور باخودت توکه می دونی اضافه وزن برات خوب نیست بس چرا اینهمه کیک وشیرینی میخوری عزیزم توکلت بخدا باشه مطمین باش ناامیدت نمی کنه مواظب خودت باش تو باید یه مامان راضیه سالم وسرحال باشی
marzi
20 اردیبهشت 93 17:26
سلام. خدا خودش به داد هممون برسه. منم صبر و طاقتم کمه. از همه مهمتر از وقوع اون اتفاقات تلخ میترسم. تو میگی من چکار کنم؟ راستی چرا دیگه انتقال نمیدی؟ مگه چی شده؟
فریبا
20 اردیبهشت 93 17:32
سلاااااااااااااام عزیزممممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟انشالاه نی نی های هر 2 تون خیلیییییییییییییییییییییییی زود میان پیشتون و برای همیشه میمونن دوستتتتتتتتتتتتت دارم دوست جونم
خانوم گل
20 اردیبهشت 93 23:51
عزیزم وبلاگ قشنگی داری ایشاا... زود زود دامنت سبز شه گلم .
سحر
21 اردیبهشت 93 12:04
سلام گلم خوبی ممنون ازحضورت
مامان ساره
21 اردیبهشت 93 15:29
سلام . امیدوارم که خدا هر چه زودتر یکی از اون فرشته کوچلوهای خوبشو بهتون بده. مطمنن مامان خوبی میشی واسش
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 17:34
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 17:46
الاهي بميرم براي منصوره جون
خانوم گل
22 اردیبهشت 93 0:00
راضیه جون من امشب فضولی کردم و بااجازت کل وبلاگتو خوندم بجز مطالب رمزدار قربون مهربونیات برم غصه نخور ایشاا... زودزود مامان میشی عزیزم .
مامان مائده
24 اردیبهشت 93 10:25
ايشالا كه خدا به زودي يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت
مامان ریحان
24 اردیبهشت 93 14:01
راضیه جون توکلت برخدا باشه چاره ای جز صبر نداریم اما از خدا میخوام که خیلی زود مامان بشیم که خونه هامون پر شه از صدای خنده کودکمون عزیزم برو خصوصی
کیمیا
30 اردیبهشت 93 8:11
سلام دوست خوب به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن. متشکرم
مامان نرگس
31 اردیبهشت 93 0:58
قربونت دل مهربونت راضیه جون..... میفهمم چی میگی ولی به حرف بقیه اهمیت نده و غصه رو از دلت بیرون کن انشاله زودزود خدا دل مهربونتو شاد میکنه
هستی شاد
1 خرداد 93 17:35
کجایی خانومی
مامی سارا
4 خرداد 93 21:39
خاله جون لباسای جدید ارشا جونی و دیدی؟
مامان
5 خرداد 93 15:11
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
هستی شاد
7 خرداد 93 19:22
سلام راضیه جونم مبارکه خانومی انشاا.. سال بد بانی نی سالروز یکی شدنتونو جشن بگیریید
بهار د
8 خرداد 93 2:21
ایشالله روزهای اخر انتظار گلم توکل کن ماها جز صبرو تحمل چاره ای ندارم برات بهترین ها رو از معبودم میخوام
راضیه
8 خرداد 93 13:27
سلام راضیه جون خوبی؟ ولی من که رمز ندارم به منم میشه رمز بدی لطفا؟
مامان
10 خرداد 93 8:42
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان
10 خرداد 93 14:41
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
مامان
13 خرداد 93 8:54
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
مریم
13 خرداد 93 22:41
عزیزم ان شاالله خیلی خیلی زودجوابتو بگیری.اگه دوست داشتی به منم سری بزنید
فرزند صالح
15 خرداد 93 16:27
سلام خانومی رمزتو یادم رفته اگه دوست داشتی بهم بده
مامان ریحان
16 خرداد 93 20:00
ان شالله انتظارت بزودی تموم می شه، رمز پست بالا رو میزنم قبول نمی کنه
مامانی
17 خرداد 93 9:44
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
مهساخانوم
17 خرداد 93 22:28
سلام.وبلاگ خیلی خیلی خیلییییییییییی قشنگی دارین.ممنون میشم لینکم کنین.
خانم گل
19 خرداد 93 0:22
وای راضیه جون اول از همه افرین به سلیقه ت عزیزم تو پست قبلی که عکس سبد رو گذاشته بودی نتونستم نظر بذارم دوم اینکه چه کاریه عزیزم ؟ میدونم سخته ولی ناامیدی بزرگترین ناشکریه خانومی خدا بزرگه ایشاا... دامن همه ی منتظرها سبز شه
مامان راضیه
پاسخ
آمین عزیزم