زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/3/18 0:35
نویسنده : مامان راضیه
590 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا

خسته ام از خستگی ها

دلم گرفته از دلم

صبر نفسم را بریده

امان بده

دردهایم هم درد میکنند

 

خدایا دلم باز امشب گرفته

بیا تا کمی با تو صحبت کنم...

بیا تا دل کوچکم را

خدایا فقط با تو قسمت کنم

خدایا بیا پشت آن پنجره

که وا میشود رو به سوی دلم

بیا پرده هارا کناری بزن

که نورت بتابد به روی دلم

خدایا کمک کن

که پروانه ی شعر من جان بگیرد

کمی هم به فکر دلم باش

مبادا بمیرد...

خدایا دلم را

که هر شب نفس میکشد در هوایت

اگر چه شکسته

شبی می فرستم برایت

******************************************************

امشب دلم بد جور گرفته ، خییییییییلی هوایی شده ، اصلا نتونستم آرومش کنم ، 2 روزه که باهام راه نمیاد نمیدونم چش شده ، همیشه وقتی پریود میشم اینجوری میشه ولی این دفه خیییییییییلی نا آرومی میکنه هر چی میگم دل مهربونم تحمل کن یه روز این انتظار تموم میشه ولی انگار نه انگار ، این دفه دستشو گذاشته تو دستهای چشمم و هر دوتا دارن باهم بی قراری میکنن چشمم با اشکهاش و دلم با بهونه هاش

دلم حس مادرانه میخواد 

دلم خنده کودکی میخواهد که صدای خنده اش تا عرش خدا برسه و فرشته هاهم با فرشته من خنده کنن

دلم کودکی میخواهد تا مامان صداش کنه

دلم بیزار شده از این 6 سال انتظار

دلم با صورتم قهر کرده و من هنوزم نتونستم آشتیشون بدم

خدایا خودت از دلم خبر داری ، خودت خوب میدونی که ناشکری نمیکنم ، خودت میدونی هنوزم میتونم تظاهر کنم که ...............

خدا جووووووووووووووووونم خودت بهمون کمک کن ، من دیگه طاقت دیدن چشم های بارونی و پریشون این مرد مهربونو ندارم، دیگه نمیتونم بهش بگم این دفه هم نشد، دیگه نمیتونم با چشم های نگران مادرم روبرو بشم، دیگه نمیتونم دلو چشممو باهم هماهنگ کنم ، دیگه نمیتونممممممممممممممممممممممم

********************************************************

خدا جونم اینا فقط درد دلم بود نذار به حساب نامهربونیم یه کم خسته بودم فقط همین

خدای مهربونم بازم راضیم به رضای تو

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان نرگس
18 خرداد 93 2:43
قربون دل مهربون و اشکهات بشم من..... عزیزم فقط برات دعا میکنم که خدا جواب صبرتو بده و دلتو شاد کنه تا بتونی مثه حالای من بیخواب بشی تا بتونی نی نی نازتو بخوابونی
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییی
بــــــــــــاران
18 خرداد 93 9:50
مامان راضیه ی خوشگل من فدای دلتنگیات/عزیزم همه این بهونه ها و دلتنگیها یه روز خیلی زود میشه خاطره مثل همه ی ما که طعم انتظاررو چشیدیم به خوب کسی تکیه کردی اونکه حتما جوابتو میده/اگر فضولی نیست راجبه مشکلت بگو تا تجربه ها بهت کمک کنن/من مطمعنم شوهر مهربونت به زودی بابا میشه و خودت یه مامان ناز برات خیلییییییییییییییی دعا کردم ومیکنم عکست همش جلو نظرمه/تو هم با این دل مهربونت دعام کن/میبوسمت توکلت به خدای مهربون که بی منت میبخشه
مامان راضیه
پاسخ
ممنون باران عزیزمبا خوندن پیامهات کلی انرژی میگیرم و دلم آروم میشهایشالا همیشه دلت شاد باشه و گل خنده رو لبات دوست مهربونم میام خصوصی واست مینویسم گلم
marzi
18 خرداد 93 10:43
من کاملا درکت میکنم راضیه جون خدا خودش کمکمون کنه. منم طاقتم طاق شده.
هستی شاد
18 خرداد 93 15:47
خدای بزرگ تو اگه بخوای میشه بس ازت خواهش می کنم بخوا تا راضیه جون مامان بشه
راضیه
19 خرداد 93 12:54
سلام ایشالله هرچی زودتر حاجت روابشی ولی من که رمز ندارم عزیزم پست رمزدار بخونم اگه امکانش هست رمز رو هم به من بده دوست گلم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمحتما
مامان
21 خرداد 93 12:21
عزیزم سلام .خوبی خانوم گل؟ ان شاالله که خدا حاجت همه ما را بده و حاجت شما را هم به زودی بده به منم سر بزن
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهتآمین عزیزم
مامان نی نی
21 خرداد 93 15:33
سلام عزیزم ایشاله به حق این روزای عزیز حاجت روا میشی گلم خودتو ناراحت نکن
مامان راضیه
پاسخ
همچنین شما دوست مهربونم
سودابه
21 خرداد 93 15:45
عزیزم انشاالله خدا حرفهاتو شنیده و اینبار بهت هدیه آسمونیش رو میبخشه برای تمام زنان مملکتم که حس مادری رو نچشیدن دعا میکنم ... خدایا دامن هممون رو به داشتن یه نی نی سالم و صالح سبز کن ( آمین )
مامان راضیه
پاسخ
آمین واسه دعای قشنگت دوست عزیزم
هستی شاد
22 خرداد 93 0:14
گر قسمتم شود که تماشا کنم تو را ای نور دیده!جان ودل اهدا کنم تو را این دیده نیست قابل دیدار روی تو چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را تو در میان جمعی ومن در تفکرم عید تو هم مبارک عزیزم کاندر کجا برآیم وپیدا کنم تورا هر صبح جمعه ندبه کنان در دعای صبح ازکردگار خویش تمنا کنم تو را یابن الحسن!اگرچه نهانی از چشم من در عالم خیال،هویدا کنم تو را عیدت مبارک
مهسا
22 خرداد 93 6:01
اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند. همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
خانوم ِ خونه
24 خرداد 93 9:38
قربون دلت بشم ایشالا خدا خیلی زود پاداش صبرتو بده
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
منتظر لطف خدا
24 خرداد 93 12:32
عزیز دلــــــــــــم ... انشالله هرچه زودتر انتظارت به سر میرسه میدونم خیلی سخته امیدت به خدا باشه ...
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله دوست خوبمممنون
خانم گل
29 خرداد 93 21:27
راضیه جون اگه برات ممکنه دوباره برام رمز بذار خیلی خیلی شرمنده شوهرم ویندوز رو عوض کرده همه ی رمزهام پاک شدن
مامان راضیه
پاسخ
به روی چشمم