زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

دلتنگی + امید

1393/4/23 15:57
نویسنده : مامان راضیه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان سلام نفس مامانشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

گلکم مامانو ببخش که خییییییییییییلی دیر به دیر میاد واست مینویسهشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  این مدت که نبودم با بابایی رفته بودیم یکم آبو هوامونو عوض کنیم تا با روحیه بهتر بتونیم واسه اومدنت تلاش کنیمزبانکده محصلعروسکم دلم برات یه ذره شده بعضی وقتها خیییییییییییییلی دلم بهونتو میگیره ولی خب چه میشه کرد مامانی جز صبرو تحملنفسم بازم میگم که منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیم

                                 *****************************************

سلام به تک تک دوستان با معرفت خودمشکلک های شباهنگShabahang

واقعا از تک تکتون ممنونم که به یادم هستینو منو فراموش نکردین اینو صادقانه میگم که خیییییییییییییلی دوستون دارم و به خودم میبالم که شماهارو دارم

از چهارشنبه دوره درمان جدیدم شروع میشه و دکترم بهم گفت که میخواد همین درمانو روی همسری هم اجرا کنه تا به امید خدا زودتر جواب بگیریم خدارو شکر تو دوره قبلی به درمانم خوب جواب دادم و تنبلی تخمدانم کاملا رفع شده بقیشو هم مثل همیشه میسپارم به خدای مهربونم که مطمئنم مثل همیشه بهترینهارو برام میخواد06300000

این چند روز دوباره یاد جمله ایی افتادم که خیییییییییلی بهم آرامش میده و دوسش دارم

""یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ، صبر داشته باش  صبر داشته باش""

                      خدا جونم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (4)

نظرات (12)

زهرا
23 تیر 93 18:42
انشاالله بزودی نتیجه بگیری عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم ان شاالله
مژده
24 تیر 93 1:06
عزیزم ایشالله به همین زودی جواب صبرتو میگیری
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله ، ممنونم دوست عزیز
marzi
24 تیر 93 10:19
ایشاالله اینبار با خبر شادی میای. با خبر بارداریت. الهی آمین
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله و همچنین برای شما مرضیه جونم
کوکولو
24 تیر 93 14:41
امروز دلم میخواد یه بچه رو بغل کنم و فشارش بدم تو بغلم
مامان راضیه
پاسخ
قربون اون دل مهربونت ان شاء الله که خیییییییییلی زود همین کارو میکنی عزیزم
رویا (روزهای آینده)
24 تیر 93 14:59
سلاممممممممممم ان شاء الله که درمان این بار منجر به یه نی نی خشگشل بشه
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزمان شاء الله گلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:41
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
فریبا
25 تیر 93 15:52
سلام عزیزم خوشحالم که با روحیه توپ برگشتی دلم برات تنگ میشه پستات زیاد طول میکشن آخه خوشحالم که مشکل تنبلی حل شده و خوشحالم که داری به نی نی نزدیک میشی باور کن راضیه از وقتی باردار شدم خیلی بیشتر به فکرتم و همیشه دعات میکنم منتظر خبرهای خوب هستم دوست جونم
سودابه
25 تیر 93 16:23
ايشالا اين بار موفق ميشى و بزودى نى نى جون مياد
خانم گل
26 تیر 93 2:47
عزیزم تو همین شبهای قدر از صمیم قلب واسه شما و همه ی منتظرا دعا میکنم ایشالا خیلی زود باردار میشی خانومی
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمییییییییهمچنین واسه تو دوست خوبم
سمیه
27 تیر 93 17:12
انشاالله تو این شبای عزیز بهترینها برات رقم بخوره .. دعا گوتم دعایم کن ..
مامان راضیه
پاسخ
همچنین واسه شما گلم
HAMID
31 تیر 93 7:29
خدایا ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “دل” بسته ایم همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست . . .
HAMID
31 تیر 93 7:34
مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی” بگویم “یا علی” آغاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”