زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

دوست داریم عروسکم

1393/5/2 1:35
نویسنده : مامان راضیه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکمvictory sign milk bottle

قربونت برم عزیزم خیییییییییییییلی دلم برات تنگ شده نفسمcry milk bottleروزای من بدون تو همشون تکراریه چی میشه عروسکم زودتر بیای تا زندگیمون رنگو بوی تازه تری بگیرهafraid milk bottleولی منو بابایی تا هر موقع که صلاح باشه منتظرت میمونیم قشنگمin love milk bottleنفسم ،امیدم، زندگیم، عروسکم منو بابایی خیییییییییلی دوست داریم kiss milk bottlemilk bottle hug

پسندها (4)

نظرات (12)

marzi
2 مرداد 93 8:56
سلام عزیزم. ایشاالله میاد. زود زود. به امید خدا. راستی چه خبر از درمانها و دکترها ؟؟
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شااللهبه امید خدا فعلا هم خودم و هم همسری داریم درمانو ادامه میدیم
مامان نرگس
2 مرداد 93 9:23
عزیزم برات روزهای شادی رو ارزو دارم
مامان راضیه
پاسخ
منم برات بهترینهارو آرزو میکنم دوستم
رویا (روزهای آینده)
2 مرداد 93 15:11
سلام ان شاء الله همین امسال به آرزوت برسی
مامان راضیه
پاسخ
سلام همچنین تو دوست مهربونم
فریبا
2 مرداد 93 17:13
ای جونم انشالاهههههههههههههههههه خیلیی زود عروسکت میاد و بین تو باباییش میخوابهههههههههههههههههههههههههه
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزم
سودابه
3 مرداد 93 10:48
عکسهايى که ميذارى خيلى زيبا هستند و کلى حس خوب به آدم ميده . ايشالا بزودى خانواده شما هم همينجورى مثل عکسه سه نفره ميشه
مامان راضیه
پاسخ
همچنین برای شما دوست گلم
عطر یاس
4 مرداد 93 13:03
سلام.ان شاء الله بزودی
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاالله
مامان
5 مرداد 93 8:53
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.
ساره
9 مرداد 93 15:20
سلام عزیزم .خوبی؟نیستمولی به فکرت هستم..خیلی عزیزی راضیه جان ...امیدوارم هر چه زودتر به خواستت برسی .... حضرت رقیه رو فراموش نکن گلی.به ما هم سر بن...دوستت داریم ...بوس
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمگلم منم به یادتم
مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 20:28
از ته قلبم آرزو میکنم خیلی زود مامان بشی عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییی ممنون
آغوشی برای گریه
14 مرداد 93 19:45
سلام مامان راضیه مهربون... من هم تازه برگشتم بهم سر بزن خوشحال میشم خواهرجونی...
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم اومدمممممممممممممممممممممممممممم
مامان فرشته های آسمانی
15 مرداد 93 7:41
سلام طور اتفاقی با وبتون آشنا شدم از اینکه روحیه خوبی داری خیلی خوشم اومد اگه دوست داشتی آدرس یه سایت بهت میدم که درمان اونو نوشته و تاحالا چندین نفراز اشنا ودوستان به نتیجه رسیدند هزینه ایی هم نداره(اه با تبادل لینک وافقی خبر بده)
مامان راضیه
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیز
مامانی
20 مرداد 93 12:47
سلام امیدوارم زوزد زود مامان بشی خوشحال میشم ب منم سر بزنی
مامان راضیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزمایشالا نی نی شماهم زود بیاد گلم