زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

سلامی دوباره

1393/6/31 1:14
نویسنده : مامان راضیه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به عشق مامانو بابا

نفسم واقعا منو ببخش که این دفه غیبتم خییییییییییلی طولانی شدتو این مدت که نبودم با مامان جونو بابا جون رفته بودیم مسافرت که خدارو شکر خییییییییییییلی خوش گذشت فقط جای تو خالی بود نفسمان شاالله دوره جدید رسیدن به تو نازنینو از سه شنبه شروع میکنم و مطمئن باش برای رسیدن به تو منو بابایی تمام تلاشمونو میکنیم فقط امیدوارم رحمت خدا شامل منو بابایی بشه تا زودتر به تو برسیم

بازم میگم که منو بابا عاشقونه دوست داریمو منتظرتیم

 

پسندها (2)

نظرات (7)

هستی شاد
31 شهریور 93 12:24
سلام عزیزم خوشحالم برگشتی ممنون اومدی پیشم
مامان ریحان
31 شهریور 93 14:04
ان شالله خ زود نتیجه میگیرید عزیزم و نی نی نازت میاد تو دلت، رسیدن بخیر بفرما خصوصی
marzi
1 مهر 93 8:46
سلام راضیه جون. خوبی؟ کجایی پیدات نیست؟ ایشاالله بزودی نی نی بیاد پیشت. راستی قالب جدید مبارک. ولی گزینه ها بهم ریخته است و معلوم نیست چی نوشته!
سودابه
1 مهر 93 21:30
سلام مامان راضيه عزيز . پس تو هم مسافرت بودى . خدا رو شکر که خوبى و خوش گذشته . ايشالا تو راه جديد موفق ميشى و نى نى بزودى مياد .
شیرین
2 مهر 93 21:57
سلام من لینکتون کردم بهم سر بزنید خوشحال میشم
هستی شاد
3 مهر 93 23:07
انشاا.. عزیزم برات آرزوی روزهای پربار وخوب و دارم
فریبا
8 مهر 93 17:09
عزیزم دلم برات تنگ شده بود انشالاه که خیلیییییی زود فرشته ات میاد پیشت من همیشه به یادتم دوست گلم