زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

ادامه یا رها

1393/7/10 0:26
نویسنده : مامان راضیه
279 بازدید
اشتراک گذاری

بازم پاییز

بازم فصل عاشقی

نمیدونم چرا عاشق این فصل خدا هستم ، شایدم دلیلش این باشه که خودم دختر پاییزم

این روزا خییییییییییلی سردرگمم،یه حس خاص ، خیییییلی دو دلم نمیدونم چی میخوامو چی نمیخوام ، بعضی اوقات خیییییییییلی شادم و بعضی اوقاتم خییییییییییلی غمگینم ، نمیتونم تعادلو برقرار کنم ، شونه هام سنگینی میکنه ولی دلیلشو نمیدونم ، خییییییییییلی وقتها میخوام قیدشو بزنمو بهش فکر نکنم ولی از یه طرفم ته دلم یه حسی هست که نمیذاره رهاش کنم ، خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مثل همیشه یه نشونه میخوام 

دوست جونیا خییییییییییییییلی محتاج دعاهاتونم (التماس دعا)

 

پسندها (1)

نظرات (7)

سودابه
10 مهر 93 2:20
سلام مامان راضيه عزيز اين احوالات براى همه هست کم و بيش . خصلت پاييز همينه تو هم که متولد پاييزى ديگه بهتر . ايشالا پاييز امسال برات بزرگترين رويداد زندگيت رقم ميخوره و اون مادر شدنته ... آمين و پاييز تو زندگيت معناى ديگرى هم پيدا ميکنه و اون آغاز فصل سوم زندگيت يعنى فصل مادرى ميشه .
marzi
10 مهر 93 9:14
سلام عزیزم. راضیه جون چه خبر؟ بگو درمان خوب پیش میره؟ انتقال ندادی؟ زود زود بیا.
مامان ریحان
10 مهر 93 11:45
راضیه جان ان شالله بهترین اتفاقا تو همین پاییز برات بیافته توکلت بر خدا باشه همه چی درست می شه عزیزم
شیرین
11 مهر 93 11:51
فریبا
14 مهر 93 17:17
عزیزم انشالاه خیلییییی زود اون نشونه میاد توی وجودت تو صبوری و مهربون و مطمئن باش به زودی جواب صبرتو میگیرییییییییییییییییییییییییییییییییییی منم عاشق پاییزمممممممممممممممم
هستی شاد
16 مهر 93 15:48
سلام عزیزم من همیشه به یادتم وبرات دعا می کنم البته اگه قابل باشم راستی خانومی رویا جون مامان شده والان تو هفته دهه کلی امیدوارشدم
هستی شاد
20 مهر 93 23:52
عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين عليه السلام بر شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد