زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

میم مثل مادربزرگ - میم مثل مادر

1393/8/23 22:26
نویسنده : مامان راضیه
352 بازدید
اشتراک گذاری

6 روز گذشت ، 6 روزه خونه بدونه تو شده ،6 روزه که دلم بیشتر برات تنگ میشه،6 روزه که میفهمم دعات پشت سرم نیس، 6 روزه ما بی تو شدیم،6 روزه که بابابزرگ 6 سال پیرتر شده، 6 روزه که متوجه شدم چه فرشته ای رو از دست دادیم ،6 روزه که هوای مادرمو بیشتر دارم، 6 روزه که بیشترمامانو نگاه میکنم و بیشتر حواسم بهش هست،

مادربزرگا آرامش هر خونه ای هستن و من 6 روزه که آرامشمو از دست دادم

تو رو خدااااااااااااااااااا قدر مامانو مامان بزرگاتو بیشتر داشته باشین اونا دیگه تکرار نمیشن

********************************************************

سلام فرشته کوچولوی مامان 

نمیدنم خدا بهت خبر داده یا نه ، 6 روز پیش مامان بزرگم (مامان بابام) اومد پیشه خدا، اون خییییییییییلی دلش میخواست تورو ببینه و همیشه برامون دعا میکرد که تو زودتر بیای پیشمون، عمه جون میگفت همیشه به خدا میگفته که راضیه طاقت نداره و نمیتونه این همه درد بکشه خودت بهش اولاد سالمو صالح بده

قشنگم تو به خدا بگو خییییییییییلی هواشو داشته باشه،خیییییییییییییلی برامون عزیز بود

نفسم ، عمرم خییییییییییییییییلی دوست داریمبوسبوسمحبتبغلبغل

پسندها (2)

نظرات (10)

سلما
24 آبان 93 0:19
سلااام عزیزم انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکوتی، آغازی بی پایان را می سراید» درگذشت مادر بزرگ عزیزت راوبه توو خانواده محترمت تسلیت میگم برایش از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای تو و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم . امیدوارم با اومدن نی نی قلبت تسکین بیابد من رو توی غمت شریک بدون
هستی شاد
24 آبان 93 0:42
روحش شاد راضیه جون خدا مامان جونتو برات حفظ کنه بیشتر هوای بابا بزرگتو داشته باشین اون الان خیلی دل شکسته شده
سودابه
24 آبان 93 0:57
خدا رحمتشون کنه . روحش شاد . ان شاء الله جاشون توى بهشت باشه . خدا صبرت بده عزيزم تسليت ميگم پست قبلى هم برات کامنت گذاشتم ولى گويا نرسيده
مامان مونا
24 آبان 93 1:35
سلام. خدارحمتش کنه. جاش بهشته انشاله.امیدوارم دعاهاش در حقت مستجاب شه.. دوست عزیز. وبلاگ علی و باران آپدیت شد.. از بازدیدت ممنونم
marzi
24 آبان 93 11:07
تسلیت میگم عزیزم. غم آخرتون باشه. خدا رحمتش کنه.
فرزند صالح
24 آبان 93 11:33
آخی عزیزم تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه
پرتو
25 آبان 93 22:54
عزیزم بهت تسلیت میگم انشاالله سایه پدر و مادرت سالهای سال بالای سرت باشه ، واقعا این فرشته ها تکرار نشدنین ای کاش همه قدرشونو بدونیم و امیدوارم به زودی زود فرشتت بیاد توی دلت و خوشحالتون کنه دوستم آمین
فریبا
26 آبان 93 19:41
تسلیت میگم راضیه جون امیدوارم خدا بهت صبر بده انشالاه دیگه غم نبینییییییییییییییییی من خیلییییی ناراحت شدم من و تو غمت شریک بدون دوستم دوست دارم
مامان نرگس
8 آذر 93 0:44
سلام راضیه جون....خدا مادربزرگتو رحمت کنه
مامان راضیه
پاسخ
سلام مهربونمممنونان شاءالله هیچ وقت غم رو دلت نشینه عزیزم
مامان حلما
23 آذر 93 15:02
عزیزم می دونم دیره ولی بهت تسلیت میگم منم مادربزرگ خوبموتازه ازدست دادم وباخوندن این پست داغم تازه شد... خداهردوشونو غرق رحمت بی کرانش کنه...
مامان راضیه
پاسخ
ممنون گلم منم بهت تسلیت میگم نازنینمآمین