زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره

جانِ مادر بیا

من اومدممممممم

1393/8/18 21:15
نویسنده : مامان راضیه
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

ببخشید که تو این مدت بدون خبرتون گذاشتمو رفتمیه عذرخواهی هم به نی نیم بدهکارم که مدتیه واسش ننوشتم

تو این مدت کلن بی خیال همه چی شدمو چسبیدم به وزن کم کردن تاهم خوش اندام تر بشم و هم عید واسه عروسی خواهرشوهرم حالشو ببرمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

وبو که باز کردم کلی خوشحال شدم از اینکه دوستام مامان شدن ، کلی خدارو شکر کردم(مریم جون ، رویا جون، مرضیه جون) ان شاالله 9ماهو به شادی و سلامتی و شیرینی تجربه کنین و نی نیهاتون سلامت بیان تو بغلتون

***************************************************************

سلام فرشته قشنگم ، سلام نفسمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

واییییییییییییییییی که چقدر دلم واست تنگ شده عزیزمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

قشنگم ناراحت نباشو ناراحت نیستم از اینکه پیشمون نیستی  ، مطمئنم خدا تورو به موقع بهمون هدیه میده  

چند روز پیش دوست مامانی ، نی نیش بدنیا اومدو کلی خوشحالمون کرد، ان شاءالله یه روزم نوبت تو و من میشه قشنگم

بازم مثل همیشه منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیم

************************************************************

امروز یک سالو هجده روز از ساختن وبم میگذره ، تو این مدت با خییییییییییلی از شما گلی ها آشنا شدم ، تو غمها و شادیهام شریک شدین بدون اینکه منو دیده باشین و بشناسین ، امروز واقعا فهمیدم که بدون شماها نمیشه ، همین الان از خدا برای همتون تن سالم ، لحظات شاد، آرامش روح و روان و کلی نی نی های سالمو صالح خواستم (آمین)

(دوست جونیا خیییییلی دوستون دارمali-mahsa)

پسندها (2)

نظرات (12)

نامیلو
18 آبان 93 22:08
سلام وبلاگ زیبایی دارین بهتون تبریک میگم به سایت مام سر بزنید
خانوم ِ خونه
18 آبان 93 22:19
خوش اومدی عزیزم، تقریبا هم زمان وبامونو ساختیم، کم پیدایی
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلمالکی خوش شدم
سلما
18 آبان 93 22:36
سلااام راضیه جوووونم خوبی عزیزم کار خوبی میکنی که لاغر میکنی خودتو ان شاالله خداا یه فرشته ناز بفرسته بغلت منم دلم حسابی تنگ شده برات راستش الان دیگه قید نی نی رو زدم یعنی در بیخیالی محض بسر میبرم اخه طاقتم طاق شده وصبرم هم تموم . گذاشتم خدا خودش فیصله کنه برام ممنوون از حضورت معذرت از دیررر اومدنم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمکار خوبی میکنی که بیخیال شدی ، ان شاءالله همه چی درست میشه عزیزم
آغوشی برای گریه
19 آبان 93 7:28
سلاااااااااااااااااام خوشحالم که برگشتی نری دوباره حاجی حاجی مکه ها!!
مامان
19 آبان 93 10:30
سلام عزیزم.خیلی عجب خانوم گل اومدی.هی میومدم وبت باز میدیم نخیر خبری نیست که نیست خوشحالم حالت خوبه عزیزم.بله که میاد ان شاء الله یه جوری میاد که بابا و مامان چشاشون گرد شه و بگن وای خداااااااااااااا نی نی مون اومده پیشمون تولد وبتم مبارک خانومی.ان شاء الله سال دیگه تولد نی نی گلتو تبریک بگیم
هستی شاد
19 آبان 93 10:43
سلام عزیزم رسیدن بخیر خوبی ؟ بابا یهو اینجوری نرو تو غیبت نگران میشیم خوشحالم که آرومی و امیدوار به آینده انشاا.. نتیجه صبرتو خیلی زود می گیری
فریبا
19 آبان 93 11:11
سلاممم عزیزم وای خیلیی دلم برات تنگ شده بود دیگه نری دیر به دیر بیاییی و ااااااااااااااایییییییییییییییییییییی پس حالا دوستم کلیییییی خوشگل و خوش اندام شده آفریننننننننننننننننن خوب کاری میکنی فکرتو مشغول نکن انشالاه خیلیییییییییییییییی زود خدا جواب صبرتو میده منم قابل باشم برات دعا میکنم خیلییییی دوست دارم منم بهت عادت کردم
marzi
19 آبان 93 11:58
سلام خانم خوشگله. ممنون عزیزم بابت تبریکت. ایشاالله خیلی زود نوبت خودت بشه و ما برات شادی کنیم.
مامان نرگس
19 آبان 93 14:16
سلام عزیزم..خوبی؟ ما هم دوست داریم راضیه جون یه بوس گنده واسه خاله جون از طرف فروزان گلی
مامان نی نی
19 آبان 93 15:59
سلام عزیزم ایشاله زود زود نی نیت میاد پیشت مواظب خودت باش گلم
رویا (روزهای آینده)
20 آبان 93 13:06
ان شاء الله مامان شدن خودت
زینب
22 آبان 93 17:06
سلام گلم . من لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن