زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

همه چیزعالیه

1393/9/5 22:46
نویسنده : مامان راضیه
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلای مامانcrazy monkey 077

خوبی عشقکم ،این روزا حالو هوای خوبی دارم و شکر خدا همه چی عالیه عزیزمcrazy monkey 108ان شاءالله تو هم زود بیای تا حالم از اینم که هست بهتر بشه عزیزمcrazy monkey 156خبر خاصی ندارم  عشقکم ، جز دلتنگی برای توcrazy monkey 195

کوچولوی خوشگلم منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیمcrazy monkey 037

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان باران
7 آذر 93 18:18
سلام مامان راضیه عزیز. امیدوارم خوش باشید. عزیزم تو دل پاک و قلب مهربونی دا ری. مطمءن باش خداوند حاجت دلت رو بزودی زود میده. مرسی که به وبلاگ من سرزدی
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمان شاءالله
مامان
8 آذر 93 10:28
سلام گلم خوبی؟؟خانومی ان شائ الله بزودی خوش خبر میای پیشمون من که دلم روشنه
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمان شاءالله
فریبا
8 آذر 93 11:20
عشقم از اینکه خوبی خوشحالم همیشه با نفس دعات میکنمممممممممممممممممممممم که نی نی ات زود بیاد دوست دارم ی عالمهههههههههههههههههههههههه
مامان راضیه
پاسخ
ای جوووووووونم کلی عشق میکنم وقتی پیغامتو میبینمممنون گلم خیلی عزیزییییییییییییییییییییییییی
مامانی
8 آذر 93 17:44
سلام خوبی راضیه حون امیدوارم همیشه خوب باشی و سر حال
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمممنون ان شاءالله و همچنین شما
سودابه
9 آذر 93 2:52
سلام مامان راضيه ى عزيزم خدارو شکر ... شکر که خوبى الهى هميشه خوش باشى
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزمان شاءالله و همچنین برای تو عزیزم
هستی شاد
9 آذر 93 17:33
چشم مامانی جونم حالا که حال تو خوب شده منم قول می دم زودی بیام پیشت
ماری
9 آذر 93 19:35
ایشالله همیشه خوب باشید
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله و همچنین برای شما دوست گلم
پرتو
10 آذر 93 22:13
سلام دوستم خوشحالم که خوبی انشاالله به زودی یه فرشته ی ناز مهمون دل مهربونت بشه الهی امیننننننننننننننن
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاءالله
هستي شاد
22 آذر 93 19:36
سلام عزيزم شما تو دل ما جاي داري