زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/9/25 23:27
نویسنده : مامان راضیه
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقک مامان08700000

وای که چقدر دلم برات تنگ شده ،خیییییییییییلی دلم هواتو میکنه عزیزم ولی خب اشکال نداره صبر میکنم گلکمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشنبه هفته پیش تولدم بود مامانی خیییییییییییلی خوش گذشت فقط جای تو خالی بود عزیزم، امسال برعکس هرسال که بابایی کیک میخرید امسال کیکمو خودم درست کردم  اونم کیک رنگین کمونیبله یه همچین مامان هنرمندی داریشکلک های شباهنگShabahang

این روزا مامانی حوصلش سر میره تصمیم دارم برم کلاس عکاسی و نمد دوزی تا یکم سرگرم بشم هم یه چیزی یاد بگیرم آخه خبر نداری مامانِ عشقه عکس داری 

گلکم خبر خاصِ دیگه ای ندارم جز دلتنگی برای تو نفسمشکلک های شباهنگShabahang

عشقکم،عمرم،نفسم، منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظرتیم   

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان نرگس
26 آذر 93 15:19
راضیه جون نولدت مبارک انشاله سال دیگه سه تایی تولد بگیرید و شاد باشید
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم
فریبا
27 آذر 93 13:00
تولدت مبارک عشقم انشالاه که سال دیگه 3 نفری جشن بگیرین به بهههههههههههههههههه مطمئنن کیک خوشمزه بوده و همسرت دیگه انگشتم نداره چه دوست هنرمندی دارم مننننننننننننننننننننننننننننننن عاشقتممممممممممممممممممم و دعاگوت بوس
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله ممنونم عزیزممااینیم دیگهعزیزمیییییییییییییییی
زینب
30 آذر 93 22:12
خدایا دل این دوست مارو شاد کن.
مامان راضیه
پاسخ
آمین و همچنین برای شما گلم
هستی شاد
2 دی 93 23:44
آفرین مامان راضیه جون امیدوام خیلی زود بیای خبرهای خوش بهمون بدی
باران
3 دی 93 15:15
سلام. راضیه جون تولدت مبارک باشه ببخشید که دیر بهت سر زدم شرمنده سرم خیلی شلوغ بابت احسان اصلا وقت نمیکنم به دنیا نی نی وبلاگی ها سر بزنم.... انشاءالله سال دیگه سه نفری جشن تولد بگیرید
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمدشمنت شرمنده باشه عزیزمآمینان شاءالله همیشه تنتون سالمو لبتون خندون باشه گلم