زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره

جانِ مادر بیا

خدایاااااااااااا

1393/10/13 22:50
نویسنده : مامان راضیه
649 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چم شده،یه بغض بزرگ که نمیدونم باهاش چی کار کنم ،یه دل که مدام میگیره و بهونش میاد، پاهایی که اصلا یاریم نمیکنن، دستهایی که هر دو دست به دست هم دادن که فقط جاشون روی صوتم باشه، مغزی که مدام دنباله جوابه سوالهایی میگرده که نمیدونه،چشمهایی که روزی یه بار با دو تا قطره اشک خیس میشهو درد میگیره، در کل جسمی خسسسسسسسسسسسسته و پژمرده،خسته شدم از اینکه نقاب بی خیالیو خونسردی بر چهرمه،خسته شدم از بس گفتم که همچی درست میشه و منم که صبورم

خدایا خسسسسسسسسسسسسسسسته ام خسسسسسسسسسسسسته

خدایا دلم شکسسسسسسسسسسسسسته میفهمی شکسته

خدایا دیگه صبر ندارم تموم شد میفهمی تموم

خدایا دیگه نه دلی برام مونده نه صبری و نه طاقتی

خدایا دیگه خنده های مصنوعیمم تموم شده

خدایا دیگه طاقت خوردن قرصو دارو ندارممممممممممممممممممممم

خدایا خسسسسسسسسسسسسته شدم از این همه نقش بازی کردن

خدایا خسسسسسسسسسته شدم از خودم خسسسسسسسسسسته

خدایا مگه تو نمیبینی حالو روزمو ، مگه نمیشنوی صدامو

دیگه نمیکشم ، میبینی دارم جا میزنم ، دارم کم میارم 

دارم میترسم اونی انجام بدم که تو دوست نداری

میترسم کاری بکنم که بر خلافت باشه، یه ناشکری ، یا......

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نرگس
14 دی 93 0:07
نمیدونم چی بگم راضیه جون....میفهممت شاید به اندازه تو صبر نکردم ولی میتونم درکت کنم فقط از خدا میخوام دلت رو آروم و قلبتو شاد کنه با اومدن یه نینی خوشگل و ناز
مامان پریا
14 دی 93 1:42
از ته دل ارزو می کنم دامنت سبز شه...صبر داشته باش خدای مهربون صلاح مارو بهتر از همه می دونه ....صبر داشته باش عزیز دلم......