زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بازهم حس مادرانه ام

1393/10/5 23:47
نویسنده : مامان راضیه
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقک مامان

چند روز قبل داشتم کمد اتاقتو تمیز میکردم که کریرِ حصیریتو که خودم بالشتو تشکشو دوخته بودم بیرون آوردم ، بازم  حس مادرانه ای توم روشن شد، یه آن دلم ضعف رفت که تو اون ببینمت ، یه آن جای خالیتو خییییییییییلی احساس کردم ، کاش زودتر بیایی نفسمکاش این روزای انتظار زود تموم بشهقربونت برم مامانی منو بابایی عاشقونه دوست داریمو منتظریم زود بیای

پسندها (3)

نظرات (7)

هستي شاد
6 دی 93 1:26
الهي آمين خدا يا دعاي مامان راضيه رو بشنو
مامان راضیه
پاسخ
آمین دوست مهربونمان شاءالله خیییییییییییلی زود خبر شادیتو بشنوم گلم
مامان ریحان
6 دی 93 10:22
ان شالله بزودی نی نی میاد تو دلت عزیزم امیدت بخدا باشه
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله
ماری
6 دی 93 15:37
ایشالله زود میاد
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله گلمهمچنین برای تو دوست عزیز
مامان
9 دی 93 8:17
الهی زودی خدا یکی ازین جیگراشو سوا کنه بزاره تو دامنت باز ببینم اومدی نوشتی خداااااا نمیزاره بخوابم خخخخخ
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله عزیزمولی نی نی من میدونه نباید مامانشو موقع خواب اذیت کنه
marzi
9 دی 93 15:33
سلام راضیه جون. ایشاالله زود زود از اون وسایلا استفاده کنی. به امید خدا.
مامان راضیه
پاسخ
سلام قشنگمان شاءالله گلمعزیزمیییییییییییییییی
اکرم
11 دی 93 22:35
نی نی سایت > تبادل نظر > پيش از بارداري > ناباروري، تجربيات درماني، مشكلات روحي و رواني ناشي از ناباروري > مدیریت زندگی ودادن تنوع به زندگی دردوران انتظارمادرشدن.......................منتظر نظرات سازنده دوستان هستم،گلم لطفا کمک کن این موضوع همه بچه های وبلاگتون نظر بدهن واسه اینکه زندگی مامنتظرا ازیکنواحتی ودرد سکوت نجات پیدا کنه.....ممنون میشم
مامان راضیه
پاسخ
کاش یه آدرسی گذاشته بودی
هستی شاد
13 دی 93 22:42
سلام راضیه جون ممنون از حضورت تو تمام دعاهام هستی