زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره

جانِ مادر بیا

کاش بیاد

1393/11/20 0:33
نویسنده : مامان راضیه
678 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 12 روزه که پری تشریف فرمایی نکردن،اولش خوشحال شدم و زود رفتم سراغ بی بی چک و بازم یک خط،خودمو گول زدمو گفتم شاید چون اوایلشه نشون نمیده، دو روزبعد بازم کذاشتم و بازم منفی بود،همون شب یکی از دوستامو دیدم وگفت که بارداره و تستاش همه منفی بوده و با آزمایش فهمیده،خییییلی خوشحال شدم و فردا اول وقت رفتم آزمایشگاه،خدا میدونه تو این یک ساعت چی کشیدم وقتی جوابو دیدم دلم شکست ، بازم منفی با بتای 1.2 گریه

بدنم خییییییییییییلی ورم کرده ، وقتی شکممو نگاه میکنم انگار باردارم خییییییییلی جلو اومده و اعصابمو بهم ریختهکچلپاهام درد میکنه،اوضاع روحیم بهم ریخته، خلاصه که داغونمدلشکسته این اولین باریه که از ته دلم میخام پری بیاد تا سرو سامون بگیرمغمناک خداااااااااااااااااااااااااااا جونم بازم شکرت، خیییییییییییلی دوست دارممحبتمحبت

فردا نوشت:بالاخره چشمم به جمالشون روشن شدخندونکقوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی علی(زینب)
20 بهمن 93 17:19
سلام خانومی پستت رو خوندم خیلی ناراحت شدم انشااله که به زودی زود به حق علی اصغر امام دحسین نی نیت بیاد بغلت
مامان راضیه
پاسخ
ان شاءالله گلمیه دنیا ممنون بابت دعای قشنگت
غزل , باباییش
21 بهمن 93 11:06
خدا اینجاست ... همین حوالی ... نزدیک تر از همه چیز ... شاید منتظر تو
زینب
25 بهمن 93 18:13
.
لیلا
28 بهمن 93 7:41
سلام راضی جون چشمت روشن انشالله که این اخرین پریودت باشه عید سه نفره بشین
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاءالله عزیزم