زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 3 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/12/3 17:54
نویسنده : مامان راضیه
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونیای خودمبوس

ببخشید که دیر ب دیر بهتون سر میزنم خجالت بعد از امتحانات رفتم یه آبوهوایی عوض کردم خداروشکر حالم بهترهجشن 12 قراره برم دکتر سهیلا عارفی ، تعریفشو خیییییییییییییلی شنیدم ولی دفه اولمه که میرم پیشش توکلم بر خداست چون خودش خواست ویهویی توسط کسی که نمیشناختمش برام جور شدو وقت گرفتمتنظر ان شاءالله که خیره ، میدونم برام بهترینهارو می خواد محبتمحبت

دوست جونیا ممنون میشم اگه دکترو میشناسین یکم اطلاعات درموردش بهم بدینمحبت

خدا جووووووووونم دوست دارم و بابت همه چی شکرتبغلبغلمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد
3 اسفند 93 21:27
سلام تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی تلیپ [telip.ir] برای مدت محدود شروع شده پس فرصت رو از دست ندهید مهم اینه که حراج واقعی باشه...
مامان نرگس
3 اسفند 93 23:49
انشاله دستش سبک باشه راضیه جون...به امید خدا
هستی شاد
4 اسفند 93 0:32
سلام راضیه جونم خوبی خداروشکر که دوباره پیگیر درمان شدی انشاا.. که خیلی زود به خواسته قلبیت می رسی خانومی ممنون قابل دونستی و شماره دادی بهم با افتخار ادت کردم تو گروه
مامان فاطمه
4 اسفند 93 17:40
ان شالله که خیره و به زودی با خبرهای خوب بیای پیشمون
غزل
6 اسفند 93 11:35
سلام عزیزم ... منم نمیشناسمشون .ولی ایشالا که خیره ... برو حتما جواب میگیری ایشالا ... جواب صبر کردنهات رو بالاخره میگیری ایشششششششششششششالا ... واسه دعا میکنم حسااااااااااااااااااااابی
montazer
29 اسفند 93 17:19
زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد . . . نوروز بر شما مبارک
ماهک
4 فروردین 94 13:05
سلام حتما بیا وبم.مهمه.برام نظر بذار. لطفا دوستان منتظر رو هم به وبلاگم دعوت کنید.ممنون.
marzi
15 فروردین 94 9:41
سلام راضیه جون. سال نو بر تو مبارک. ایشاالله سال جدید سال مادر شدنت باشه.
مامان
24 فروردین 94 11:46
سلام به دوست گلم.خوبی خانومی.سال نو و روز زن با تاخیر مبارک شرمنده انقد گرفتار بودم نتونستم بهت سر بزنم ان شاالله سال دیگه نی نی به بغل باشه ایشالله