زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 9 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/18 22:54
نویسنده : مامان راضیه
196 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب امام حسن (ع) بود دلم بد جوری میلرزه وقتی اسم امام حسن میاد 

امشب تو تکیه نشسته بودم که دختر یکی از دوستان مامانم اومد یه 7-8 سالی از من کوچکتره 40 روزه که دخترش فارغ شده دلم بد جور لرزید وقتی دیدمشدل شکسته خدایا من چشمم به بچه کسی نیست گریه که وقتی میبینمشون مدام باید ماشاالله بگم که اگه یه چیزی شد نگن راضیه چون بچه نداره چشمش کردهگریه خدایاااااااااااااااااااااااااا خییییییییییییییییلی خستم تا کی باید منتظر بمونم گریهمیدونم تو برام بهترینهارو میخوای ولی منم خسته شدم از نگاهای مردم از دلسوزیهاشون که مثل تیر تو قلبم فرو میرهدل شکسته خدا جونم من به زور ازت بچه نمیخوام هر وقت که خودت صلاح دیدی بهم فرزندان سالمو صالح بده ولی یه خواهش ازت دارم صبرو تحملشم بهم بده ، نذار با دیدن هر بچه دلم بلرزه ، نذار نگاه های مردم روم سنگینی کنهگریهتورو به امام حسینت قسم میدم ، به دل شکسته حضرت فاطمه قسم میدم نذار ما منتظرا زیاد چشم انتظار بمونیم ، تو رو به مظلومیت امام حسن قسمت میدم خدا جونممممممممممممممممممممفرشته

پ ن: خدا جووووووووووونم میدونی که چقدر دوست دارم ، میدونم که جز تو کسی مرهم دردام نمیشه ، میدونم که از تمام حرفهام خبر داری پس لطف کنو این حرفهارو نذار به حساب گله و شکایت ، فقط یه کم خسته بودم همینقلب

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستاره
18 آبان 92 23:36
عزیز دلم. مامان قشنگ. ایشالا مشکلت به زودی حل می شه


مرسی ستاره قشنگم
ان شاالله مشکلات شماهم تبدیل به شکلات بشه گلم.بوووووووس
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
19 آبان 92 8:25
بیقراری نکن عزیزم. داستان نی نی منو بشنوی باورت نمیشه. ارو باش و توکل کن. ایشالا زودی نی نیت میاد.


ان شاالله گلم
ساره
20 آبان 92 14:43
سلام راضیه جون ....منم واست کلی دعا کردم و دلم هم واست روشنه ....امید داشته باش...خدا تو رو میبینه و قطعاً کمکت میکنه به حق همین ایام عزیز....صبر و حوسله رو هم خودت باید داشته باشی و قوی باشی ...خیلی قوی ...دوستت داریم وهمیشه هم کنارتیم آجیه خوبمون. سلام قشنگم ممنون بابت همراهیت گلمیه دنیا دوست دارم ساره جونم
فریبا
21 آبان 92 13:18
سلام راضیه جون منم شما رو به لیست دوستام اضافه کردم[
باران
21 آبان 92 13:54
عزیز دلم/خدا به حق این روزا دل شکستت رو شفا بده این شبا اسمت رو میبرم تا حاجت روا بشی غصه نخور مثل من دیونه میشیا قربونت مرسی از محبتت گلم منم به یادتم عزیزم
فریبا
21 آبان 92 15:25
سلام دوست جونم...خوبی انشالاه خدا صداتو شنیده و توی این ماه جوابتو میده..ناراحت نباش....مرسی که بهم سر زدی...
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله فریبا جونم
بهار
23 آبان 92 11:05
سلام گلم نوشته هاتو که میخونم کاملا درکت میکنم راستی به وبلاگم هم خوش اومدی دست به قلمت دلنشینه دوس میدارمش ایشالا خدا حاجتتو جلو بندازه و از چشم انتظاری بیای بیرون
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم واسه دعای قشنگت گلم ان شاالله شما هم حاجت روا بشی گلم