زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 9 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/17 21:49
نویسنده : مامان راضیه
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان و همراهان همیشگیقلب

 وای که امروز چه غوغایی تو دلم بودنگران اصلا خودمم نمیدونستم چمه ، هوای دلم بد جور ابری بود و مدام اشک توی چشمام جمع میشدگریه صبح یکی از دوستام بهم پیام داد که بریم مراسم شیرخوارگان که منم گفتم نمیام و کمر دردمو بهونه کردم ، البته همچون بهونه ایی هم نبود آخه واقعا کمر درد بودمناراحتدلیل اصلیشم این بود که حال نگاه ها و حرفهای مردمو نداشتم کلافه خییییییییییییییلی دلم میخواست که منم با نی نیم برم ولی نشد دیگهگریهدیشب خونه مامان جونم خوابیدم و صبح باهم از تی وی مراسم شیرخوارگانو دیدیم خیییییییییییییییییییلی جلوی خودمو گرفتم تا گریه نکنم ولی نشدناراحت دلم واسه مامان مهربونم میسوزه که داره به خاطر من زجر میکشه و میبینم که به خاطر من ناراحتهدل شکستهفکر میکنه من متوجه نمیشم ولی واقعا میفهمم که داره به خاطر من خم میشهگریهگریهگریه

خدا جونم به خاطر دل من نه ، به خاطر دل پاک همسری هم نه ولی تورو به طفل 6 ماهه رباب قسمت میدم به خاطر دل نازک مادرم  به منو همه چشم انتظارها فرزند سالمو صالح بده(آمین)قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sahar
17 آبان 92 23:31
سلام عزیزم اینو که گفتی چیه هستش

ivf من دیروز آمپول hcg زدم خداکنه بگیرم برام دعا کن عزیزم




ivf همون کاشت جنینه گلم

ان شاالله که زود به مراد دلت میرسی عزیزم
ساره
17 آبان 92 23:36
سلام عزیزم...دعای خیلی ها بدرقه راهته گلی...به حق حضرت رقیه که زود حاجت روا میکنه...زود زود نی نی دار بشی.(اگه میتونی یه سفره هم نظر کن )بوس


سلام گلم
ان شاالله عزیز دلم و ممنون بابت دعای قشنگت
در اولین فرصت حتما
مامانی
18 آبان 92 0:49
آمین
ایشالا به مرادت میرسی عزیزم. خدا بزرگه، صبور باش


مرسی عزیزم بابت دعای قشنگت
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
18 آبان 92 14:09
آمین.
نی نی من تو دلمه. ایشالا که به زودی میاد.


ان شاالله عزیزم
سارا
22 آبان 92 11:42
سلام خانومی دعای یه نفر دیگه هم بدرقه ی راهت شد ان شاءالله به همین زودی خدا آغوش تو وهمه ی مامانای منتظر رو سبز کنه و بادعای شمادامن منو خواهرم هم سبز بشه
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ممنون بابت دعای قشنگت عزیزم ان شاالله شما و خواهرتونم خیییییییلی زود حاجت روا بشین (آمین)