زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

جانِ مادر بیا

دلم.....

1394/2/5 16:43
نویسنده : مامان راضیه
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام بنویسم ولی نمیدونم از چیو از کی بگم ویا از کجا شروع کنم ، این روزا حال دلم زیاد خوب نیس ، هر چند که خودمو عادی نشون میدم ولی تو دلم غوغاییه ، حسش واسم آشناست چون میدونم پری داره تشریفشو میاره و گند میزنه ب تموم آرزوهامو رویاهام ،الان 8 روز از زمان پری گذشته با اینکه تست زدم ولی نمیخوام قبول کنم که این دفه هم نشد که بشه .امروز با خبر شنیدن منفی شدن آز آتنا و بعدشم مردن نی نیه یکی از دوستام تو شکمش روحیم خراب تر شد، خدایا خستم خیییلی خستم ، خودت خوب میدونی که ناشکری نمیکنم ولی این دفه کم آوردم ، نمیخام جا بزنم ، نمیخام بنده بدت باشم ، ولی این دلم دیگه باهام راه نمیاد ، دیگه پاهش با پاهام همراه نمیشه ،میفهمم که اون از من خسته تره دله دیگه دسته خودم نیس  

بهونه گیریام زیاد شده ،دلم ب حاله همسری میسوزه که داره منو تحمل میکنه خدااااااااااااااااایا خودت کمکم کن

خدا جونم بازم راضیم ب رضات دوست دارم خدای مهربونمبغلبغل

پسندها (3)

نظرات (9)

ایدا
5 اردیبهشت 94 19:49
سلام خوش حال میشم به من سربزنید اپم اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید
هستي شاد
6 اردیبهشت 94 0:51
دعا مي كنم انتظارت خيلي زود تموم بشه و تو بشي مامان راضيه خودمون
سودابه
6 اردیبهشت 94 2:32
عزيزززززم
لیلا
8 اردیبهشت 94 8:11
راضیه جون توکلت به خدا باشه و ناامید نشو. وقتی زمانش برسه خودش بهت میده فقط امیدوار باش
montazer
8 اردیبهشت 94 11:49
راضیه جونم حس و حالتو درک میکنم تک تک کلماتت رو میفهمم گلم هرچند به اندازه ی شما انتظار نکشیدم ولی درد همه ی منتظرا مشترکه از صمیم قلب دعا میکنم خیلی زود نی نی بیاد تو دلت و انتظارت تموم شه .
marzi
9 اردیبهشت 94 22:53
سلام راضیه جون. خوبی عزیز؟ چی شده؟ جواب آزت منفی بود؟ عزیزم چی بگم که دلت آروم شه که دل خودمم خونه. آتنا مگه باردار نبود. از هستی و فرگل شنیده بودم؟!! الهی هر چه خیره براتون پیش بیاد.
مادر بزرگ
14 اردیبهشت 94 9:48
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر تولدت مبارک . . .
خودم
10 خرداد 94 12:04
کاش خدا لااقل تحمل و صبر هم بهمون بده....
منتظر لطف خدا
28 خرداد 94 11:16
ان شالله میشه عزیزم .. غصه نخور امیدوارم به همین زودیا با خبر خوش بیای