زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/25 14:21
نویسنده : مامان راضیه
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلمماچ

عزاداریهاتون مقبول درگاه حققلب 

بازم بعد از یک هفته دوباره پریود شدم اونم روز تاسوعاگریهدیگه خسته شدمو نمیدونم باید چیکار کنمناراحت خییییییییییلی درد کمرم زیاد شده فردا بازم میخوام برم دکترکلافهدوستان مهربونم برام دعا کنینماچ 

پ ن 1: هر سال تاسوعا شله زرد نذری دارم یه عالمه به یادتون بودم و برای تک تکتون دعا کردمفرشتهبه خدا جایی نبود که نرمو به یادتون نباشم فقط خواستم بگم که برام عزیزینو خییییییلی دوستون دارمقلب

پ ن 2: تو این چند شب خیییییییییییییییییییییلی ها بهم گفتن که برم سرپرستی یه بچه رو بگیرم و یا اینکه واسه کاشت اقدام کنمگریه خیییییییییییییییییییلی ناراحت میشدم ولی به روم نمیوردم ولی به بعضیهاشون میفهموندم که ناراحت شدمدل شکستهآخه مگه هنوز چند سال شده گریهمردم بعد از10-12 سال اقدام میکنن نه 5-6 سال دل شکستهخدااااااااااااااااااااااااااااا جونم خسته شدم از حرف مردم ، دیگه نمیکشمگریهخودت یه فرجی کن ، من جز پیش تو دیگه جایی رو ندارم که برم ، کمکم کن خداااااااااااااااااااا جونم گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فریبا
25 آبان 92 16:42
سلام راضیه جونم خوبی؟انشالاه که خدا صدای دلت رو شنیده آره گلم هنوز جا داری...به قول قدیمیا در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو ه..نا امید نباش بازم همین که پری میشی خودش خیلی خوبه..دوست دارم...راستی خیلی هنرمندی که شله زرد میپزی...دوست دارت فریبا...از کدوم شهری راضیه جون؟
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم آره بازم خدارو شکرممنون بابت تعریفت عزیزمگلم من یزد زندگی میکنم
سحر
25 آبان 92 18:32
الهی فدات شم غصه نخور ایشالا به حق همین روزا سال بعد محرم نوزادت رو ببری مراسم شیرخوارگان حسینی ... آمــــــین
مامان راضیه
پاسخ
سلام سحر جونم ان شاالله گلم
ساره
25 آبان 92 23:53
سلام راضیه جان ...خوبی؟راستش این حرفا واقعاً آدمم رو اذیت می کنه و نمیدونم چی بگم درموردش..فقط بعضی اوقات بهتره برخورد کنی باهاشون و کوتاه نیای.اعصابم خورد شد.توی این چند روز هرجا که میرفتم مراسم همش تو ذهنم بودی و دعا میکردم...ان شاءالله به حق امام حسین و رقیه کوچولوش جواب بگیری به زودی . آجی تو هم قوی باش و با اطمینان قدم بردار و درمان رو تا نتیجه ادامه بده ..یکی از بچه های فامیلمون بعد 7 سال باردار شد و الان 3 تا پسر داره.خدا تو رو میبینه آجی .دوستت داریم .بوس
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیز دلمممنون از محبتت گلم ان شاالله که هممون حاجت روا بشیم عزیزم
زهرا
25 آبان 92 23:56
سلام عزیزم خوبی؟؟ انشاالله خدا خودش کمکمون کنه تا از دست این آدمای فضول و بی فکر راحت بشیم.
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله چون واقعا سخته تحمل کردنشون
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
26 آبان 92 12:25
راضیه جون اگه ایمیل داری بده تا داستان زندگیمو برات بفرستم. اینجوری سخته پستامو بخونی.
مامان راضیه
پاسخ
عزیزم ایمیل دارم ولی زیاد نمیرم سراغش من راحتم گلم اشکال نداره
فریبا
26 آبان 92 13:14
عسیسم منم از اصفهان هستم...تشریف بیار در خدمتیم.....
مامان راضیه
پاسخ
ممنون از محبتت گلم
کیمیا
26 آبان 92 23:40
راضیه جونم دلتوروشن کن خدادرست میکنه منم واست دعامیکنم
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزممنم به یادتم گلم
sahar
27 آبان 92 15:26
سلام عزیز دلم الهی بمیرم برات چی میکشی مثل خودم داغونی عزیزم توکلت خدا حرف مردم رو ولش کن مهم خودتی و همسرت واسه خودت زندگی کن نه مردم
مامان راضیه
پاسخ
خیییییییییییییییییلی سخته خییییییییییییییلی
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
27 آبان 92 17:35
راضیه جونم خصوصی رو هم چک کردی؟؟
مامان راضیه
پاسخ
منظورتو متوجه نشدم
باران
28 آبان 92 10:00
راضیه جونم بیخــــــــــــــــــــــــــــیال/به هیچ کس ربط نداره تحت تاثیر هیچ حرفی نشو فقط توکل کن من تا 5 عصرآپم اومدی بیاگپ
marzi
28 آبان 92 19:26
سلام خانم گل. ناراحت نباش. مردم این حرفا رو میزنن تا یه چیزی گفته باشن. تو باید رو خودت کار کنی تا با حرف دیگران ناراحت نشی و بتونی راحت زندگی کنی وگرنه از این ادما زیاده و درست کردن همه شون کار حضرت فیل. عزیزم خدا بزرگه. هنوز دیر نشده. به دیگران گوش نده.