زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/27 22:57
نویسنده : مامان راضیه
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونیای خودمماچ

اصلا حالم خوب نیست نمیدونم چم شده بغض تو گلومه ولی جلوی همسری نمیتونم بشکنمشگریهقرار بود یکشنبه برم دکتر ولی نشد و به جاش قراره فردا برم ، تو دلم غوغایهاسترس خیییییییییییییییییییلی نگرانم با اینکه میدونم  چیز خاصی نیست ولی ......نگران دوستان گلم برام دعا کنین که خیییییییییییلی محتاجش هستم گریهگریهگریه

به لب داریم لعن بنی امیه

رو اشکامون نوشته یا رقیه 

اینو الان داشت شبکه امام حسین میخوند خیییییییییییییییلی به دلم نشست ، خدا جونم تورو به رقیه امام حسین قسمت میدم دامن همه چشم انتظارا رو سبز کن (آمین) فردا منم با خبر خوش برگردم خدای مهربونم (آمین)فرشتهفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سحر
27 آبان 92 23:03
عزیزم نگران نباش خیلی زود همه چی درس میشه توکل به خود خود خودش
مامان راضیه
پاسخ
دست خودم نیست به خدا ان شاالله همینطور که میگی بشه
سارا بانو
28 آبان 92 1:03
راضیه جونم وبت حرف نداره . امیدوارم با همسرت شاد و خوشبخت باشید .
سلما
28 آبان 92 10:09
گلم انشاالله دست پر برگردی اگه لایق باشم برات میدعایم
فریبا
28 آبان 92 12:35
سلام راضیه جونم...خوبی عزیزم.؟انشالاه که همه چیز خوبه..استرس نداشته باش...به خدا استرس خودش خیلی مضره...من دعات کردم جلوی امام زاده در خونمون انشالاه که پست بعدی ات میایی و میگی که هیچی نبوده...مواظب خودت باش...دوست دارم فریبا
fariba
28 آبان 92 13:53
سلام عزیزم.انقد استرس نداشته باش خانومی.انشاالله همه چی به خیر و خوشی پیش میره انشاالله خدا بزودی نی نی نازتو بندازه تو بغلت
ساره
28 آبان 92 17:42
سلام راضیه جون...بی خبرمون نذاری آجی...زود بیا و هر چی دکتر گفت بهمون بگو ...خیلی واسمون عزیزی...
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
28 آبان 92 20:45
عزیزم اروم باش ایشالا با خبر خوش میای. منظورم پست خصوصی بود. رمزو تو پست خصوصی گذاشتم.
مامان محيا
28 آبان 92 21:42
سلام عزيزم. دلتو بسپار به خود خدا و آقا امام حسين و نذر كن كوچولوت رو علي اصغر كني انشالله زودي حاجت رواميشي....با اجازه لينكت كردم
مامان آیهان کوچولو
29 آبان 92 1:51
سلام راضیه جون.خوبی؟ چه خبر از دکتر رفتنت؟
رویا
29 آبان 92 16:02
سلام برات دعا میکنم
زهرا
29 آبان 92 17:16
منتظرم بیای خبر خوبی از خودت بذاری
مامان احسان
30 آبان 92 11:59
همیشه برات دعا میکنم عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
واییییییییییییی ممنونم از این همه محبتت گلم