زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/29 23:16
نویسنده : مامان راضیه
212 بازدید
اشتراک گذاری

کاش یه معجزه اتفاق بیافته کاش

دوست جونیا ببخشید که بهتون سر نمیزنم به خدا خیییییییییییییلی داغونمگریهگریه

دیروز رفتم دکتر و بهم گفت که همه چیز خوبه اگر آمادگیشو داری دوباره بیا واسه ivf گریه منم قبول نکردم و درسمو بهونه کردم اصلا شرایط روحیم خوب نیست که بخوام دوباره کاشت انجام بدمگریهگریه خدا جوووووووووووووونم فقط معجزتو میخوام خییییییییییییییییییییلی خستم ازخودم از اطرافیانم دل شکستهدل شکسته دیگه حتی نای گریه کردن برام نموندهدل شکسته گلوم از این همه بغض درد میکنه ولی...........خدای مهربونم میدونم به فکرمی میدونم تنهام نمیذاری ولی چه کنم با این دل پر دردم گریهگریهگریه

پ ن: دوستان گلم ببخشید که کامنتاتونو  بدون جواب تایید کردم خجالت ان شاالله سر فرصت به تک تکتون سر میزنم قلب خییییییییییییییییییییییییییلی دوستون دارم و از خدا بهترینهارو  برای تک تکتون میخوامماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
29 آبان 92 23:40
راضیه جان خانومی خودت رو کنترل کن توروخدا. قرآن بخون زیارت عاشورا بخون هر لحظه که ذهنت مشغوله آیت الکرسی بخون فقط سعی کن خودت رو آروم کنی خانوم خانوما
سارا بانو
30 آبان 92 10:29
چرا اینقدر ترسیدی راضیه جون . خودتو بسپار دست خدا برو جلو . اگه باید آی وی اف کنی دیگه چرا دست دست میکنی ؟
مامان راضیه
پاسخ
نمیدونم چرا عزیزم
فریبا
30 آبان 92 11:11
سلام راضیه جون..خوبی گلم؟؟؟تو نباید این روحیه رو داشتی باشی...همه چیز به تو و صبرت بستگی داره...خودتو نرنجون..من دلم روشنه که نی نی ات میاد ولی با این روحیه نه...اونم صداتو میشنوه یکم از این حال و هوا بیا بیرون به خودت برس یکم بی خیال شو...خدا به هممون نی نی میده..منتها به یکی زود و به یکی دیرتر.....نبینم تو پست بعدی ناراحت باشی ها......
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییی
مامان احسان
30 آبان 92 12:02
عزیزم توکلت به خدا باشه درست میشه
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
marzi
30 آبان 92 22:07
خدا خودش بهت آرامش بده. ایشاالله به خواسته ات برسی و ما رو هم دعا کنی
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم ان شاالله گلم با دعای شما مهربونها
کیمیا
2 آذر 92 21:05
سلام راضیه جون صلوات وامن یجیب نذرکن خداخیلی دوستت داره انقدر ناراحت نباش گلم روزای سختی هم تمومی داره برای هممون مهم اینه که محکم باشیم به دلم خورده به زودی مامان میشی اگه میتونی یه باردیگه برو واسه آی وی اف دلتو با یاد خدامحکم کن مطمئن باش درست میشه
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ممنون بابت دلگرمی هات عزیزم
سلما
3 آذر 92 10:06
زهرا
3 آذر 92 14:15
عزیزم انقد خودتواذیت نکن. قوی باش وبا قوی بودن دندونای دشنمنات و اونایی که اذیتت میکنن و بشکون.بعدشم مگه برا بار دومت نیست اگه بخوای آی وی اف کنی؟؟روحیه ات و اراده ات رو قوی کن و محکم قدم بردار ان شاالله درست میشه من شنیدم در صورت ادامه درمان شانس موفقیت تا 90 درصد بالا میره میدونم سخته ولی سعی خودتو بکن چون گریه و ناراحتی هیچ چیزی رو درست نمیکنه.ببخشید پر حرفی کردم ان شاالله به زودی مامان میشی
مامان راضیه
پاسخ
سلام زهرا جونم ممنونم بابت روحیه دادنت عزیزم