زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/3 14:20
نویسنده : مامان راضیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد کوچولوی مامانماچ 

واییییییییییییییییییی که چقدر دوست داشتم الان پیشم بودی تا ماچ بارونت میکردمدل شکستهجونم برات بگه که این چند روز حال مامانی حسابی گرفته بود اصلا دلو دماغ هیچ کاریو نداشتم ولی الان خدارو شکر خییییییییییییییلی بهترم چشمک کوچولوی مامان 2روزه که بابایی سرما خورده و منم حسسسسسابی مراقبشم چشمک گلم نمیدونی چه بابای مهربونی داری به خدا حاضره هر کاری بکنه تا دل مامانت نگیره و یا اینکه ناراحت نشم قلب نفسم زود بیا که منو بابایی خیییییییییییییلی وقته که منتظرتیم ماچ

پ ن1 : دوستان گلم ممنون از احوال پرسیهاتون و اینکه به یادم بودینماچماچماچماچ

پ ن2: بعضی از دوستان گلم گفته بودن که واسه کاشت دوباره اقدام کنم ، میخواستم اول ازشون تشکر کنم که به فکرم هستن و بعد اینکه دوست جونیا من تو کاشت اولم در عرض 40 روز 10 کیلو اضافه وزن پیدا کردم ، شکمم بزرگ شد و هنوز بعضی از عوارضش تو بدنمهگریهگریهبا اینکه خیییییییییییییییلی تلاش میکنم تا از شرش خلاص بشم ولی نمیشه دل شکستهواسه همین هم دیگه نمیخوام انجام بدم  و دیگه اینکه امیدم به خداست که ان شاالله طبیعی باردار بشم(آمین)خییییییییییییییییییییییییییییلی دوستون دارمو میبوسمتونماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
3 آذر 92 14:51
خدا رو شکر بهتری راضیه جون. این چن روز همش بهت سر میزدم و نگرانت بودم. عزیزم میدونم من لایق دعا کردن نیستم. اما خدا بحق پاکی نی نیم که کوشولویه و دل شکسته خودت نی نی تو رو هم بزاره تو دلت ایشالا.
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله عزیزم راستی گلم واسه سوالتم مشاوره نبود گفتن که هفته دیگه میاد عزیزم
ماری
3 آذر 92 15:01
انشالله خدا هر چه زودتر یه نی نی خوشگل بهت بده
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزم
مریم.خلوت مادرانه
3 آذر 92 15:17
سلام راضیه جونم امیدت به خدا باشه به نظره منم تلاش کن انشالله طبیعی باردار میشی گلکم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاالله
مامان لي لي
3 آذر 92 15:28
سلام عزيزم ممنون از لطفت، ان شالله خودتون نئ نئ زيبا وسالم و صالحي بهت عطا كنه و از دلتنگي فارق شئ گلم، خوشحال شدم بهم سر زدين دوست داشتين بازم بياين
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم ان شاالله همینطور که میگین بشه گلم لینکت کردم
مامان لي لي
3 آذر 92 15:28
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
مامان راضیه
پاسخ
وای خییییییییییییییییییلی زیبا و دلنشین بود ممنونم گلم
عشق مامان و بابا
3 آذر 92 15:33
سلام راضیه جون منم 7-6 ماهه که منتظر بچه ام ولی خبری نیست، مشکلم تنبلی تخمدانه ایشالا به زودی زود خبر مامان شدنتو ببینم به وبلاگ منم بیا www.love.niniweblog.com با اجازه لینکت کردم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله خییییییییییییلی زود نی نی دار میشی گلم عزیزم منم لینکت کردم
مامان احسان
3 آذر 92 20:53
دعا میکنم تا هر چه زودتر جواب بگیری و زود زود نی نی خوشکلمون بیاد...در کنار هم خوش و خرم باشید
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله عزیزم یه عالمه بوس واسه احسان جونم
سلما
3 آذر 92 22:58
ایشاالله طبیعی باردار شی گلم از اینهمه دارو ودرمان راحت شی
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
سحر
3 آذر 92 23:52
مامان راضیه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییی سحر جونم
ســــــــــــــــحر
4 آذر 92 0:32
عزیزم توکل برخدا یه روزی اینطوری با همسریت و نی نیت برین بیرون
مامان راضیه
پاسخ
سلام سحر جونم ان شاالله وهمچنین شما
مامان اینده انشالله
4 آذر 92 8:00
سلام خانمی مهربون الهی به حرمت این ماه عزیز خدا حاجت روات کنه و سایه همسرت همیشه بالای سرت باشه گلم. ایشالله خدا کمی عدالت و انصاف چاشنی اطراف تو بکنه عزیزم خوشحال شدم بهم سرزدی بازم بیا خونمون
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله همچنین شماحتما میامو سر میزنم عزیزم
معصومه
4 آذر 92 10:09
سلام عزیزم مهربوونم ان شالله طبیعی باردار میشیم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله هم واسه خودم وهم واسه همه چشم انتظارها
مامان ریحان
4 آذر 92 10:24
سلام راضیه جون مرسی که بهم سر زدی لینک شدیدبرایت بهترین ها را ارزو دارم
مامان راضیه
پاسخ
سلام عزیزم منم همچنین گلملینکتون کردم
ساره
4 آذر 92 11:10
سلام راضیه جان...خوشحالم که حالت خوبه . امیدوارم همیشه خوب و سرحال باشی.تصمیمه بزرگی گرفتی ...انن شاءالله اوضاع اونجوری پیش بره که راضی باشی ...به امید خدا.به نظر من درمان رو هم بیخیال نشو ...هر کاری راهی داره و خدا واسه هر مشکلی یه راهی قرار داده و خب البته بعضی کارها یه عوارضی هم دارن باید دید ارزششو داره یا نه....ببخشید که همینطوری نظرمو گفتم دوست من .باز تصمیم با خودته گلی...خیلی عزیزی ..بای
مامان راضیه
پاسخ
سلام ساره جونم گلم من درمانمو ادامه میدم ولی تا یه مدت میخوام به ivf فکر نکنم و ان شاالله اگر خدا بخواد طبیعی باردار بشم همینتو هم یه دنیا عزیزی گلم
فریبا
4 آذر 92 11:24
سلام دوست جونم....خوشحالم که حالت بهتر....راضیه جونم تو میتونی...مطمئن باش خدا صداتو شنیده و چون بنده ی خوبشی یکم میخواد امتحانت کنه...خدا بنده های خوبشو که خیلی دوست داره بیشتر امتحان میکنه تا صبرشونو ببینه...دوست دارم عزیزم...انشالاه که طبیعی میشه......]
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم خوبی از خودته عزیزممنم دوست دارم دوست جوووووووووووونم
مامان ریحان
4 آذر 92 13:54
ایشالله که بزودی نی نی دار بشی عزیزم وبشین یه خونواده سه نفره
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله عزیزم
fariba
4 آذر 92 15:29
سلام عزیزم.انشاالله که طبیعی باردار شی و زودی عکسای نی نی نازتو بزنی و ما لذت ببریم.انشاالله.به امید آن روز
مامان راضیه
پاسخ
سلام فریبا جوووووووووونم ان شاالله عزیزم و همچنین شما
montazer
22 دی 93 14:27
عزیزم تک تک جملاتت رو درک میکنم هرچند به اندازه ی شما سختی نکشیدم وچشم انتظار نموندم ولی انتظار انتظاره ایشالا خیلی زود دامن سبز شه عزیزم راضیه جون چرا بعد کاشت اضافه وزن پیدا کردی ؟ همه اینطوری اند ؟
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمنمیدونم والا من که اضاقه کردم به هر حال همه داروها هورمونیه گلم