زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/9/4 15:31
نویسنده : مامان راضیه
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان ماچ

امروز شده بود مامان احسان کوچولو پسر خالتقلبآخه خاله جون معلمه و احسان پیشه مامان جون میمونه و چون مامان جون امروز نوبت دکتر داشت این شد که من شدم مامان نصفه روزه پسر خالتچشمک ولی نمیدونی مامان شدن چه حسه خوبیه اینو امروز به واقع تجربه کردمقلب ملوسکم کاش زود میومدی و منو از این همه انتظار رها میکردی گریهراستی حال بابایی بهتره و خدارو شکر امروز تونست بره سر کارشزباننفسم مامان هم امشب نوبت دکتر داره واسه لیزر موهای زائدم نیشخند فعلا دارم واسه اومدن شما قرص میخورم تا ماه آینده که باید آمپولامو شروع کنم ناراحتولی ان شاالله کار به ماه دیگه و آمپول زدن نرسه مامانی و من شمارو داشته باشم(آمین)فرشتهفرشته

پ ن: خدا جونم تورو به دل شکسته زینب و به حرمت خواهرو برادری زینب و امام حسین قسمت میدم به همه چشم انتظارها فرزندان سالمو صالح عطا کن(آمین)قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فریبا
4 آذر 92 16:08
ایشالاه زود زود مامان میشی راضیه جونم......................................نا امید نشو توکل به خدا
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله فریبا جونمهمچنین شما
مامان کلاغی
4 آذر 92 16:10
منم وقتی از بچه های داداشم یا بچه های خواهرم نگهداری میکنم دقیقا همین حسو دارم. امیدوارم انتظارهامون زودتر از اینکه ذوقمون کور بشه نتیجه بده
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله گلم
BT (بیتا)
4 آذر 92 16:33
سلام دوستم ... من از بچگی عاشق نی نی کوچولوها بودم ، همیشه از پسر خاله ها و دختر خاله هام مراقبت میکردم ، یه باری داشنجو بودم خالم آپاندیسش ترکید عمل کرد و چند روزی بیمارستان بستری شد یه دختر شش ماهه داشت که پیش هیچکس آروم نمیگرفت جز من ... اون چند روز واقعا حس مادر بودن داشتم شبا نا خوادآگاه بیدار میشم ببینم خوابه یا نه ... نصفه شب واسه شیر بیدار میشد منم همراش بیدار میشدم و ....... انشالا خدا هر چه زودتر بهمون یه نی نی سالم و پاک میده و ما هم حس شیرین مادر بودن رو تجربه میکنیم ... آمین
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلمان شاالله عزیزمممنون که بهم سر زدی
پرتو
4 آذر 92 16:52
سلام دوستم اول بگم که الهی آمین بابت دعای قشنگت انشاالله که به زودی زود حاجت روا شی و نینی نازت به زودی بیاد تو دلت با اجازه لینک شدین
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلماز تو هم ممنون بابت این دعای زیباتمنم لینکت کردم گلم
معصومه
4 آذر 92 19:08
مامان راضیه
پاسخ
چرا عزیز دلم نبینم گریتو گلم ان شاالله خیییییییییییییلی زود حاجتتو میگیری عزیزم
زهرا
4 آذر 92 19:57
آآآآآآآآآآآمین
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
4 آذر 92 20:53
میفهمم چی میگی راضیه جون. منم وقتی قبلنا بچه داداشمون رو نگه میداشتم همین حسو داشتن. همه فک میکردن من بچه دار نمیشم. عروسمون میترسید بچش دست من باشه که نکنه وابستش شم و والا نمیدونم چه فکری با خودش میکرد.
سحر
4 آذر 92 21:54
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــن
نیلوفر جون
5 آذر 92 13:46
عزیزم میفهممت امروز قرار با همسری حرم امام رضا قول میدم اول از همه برای شما دعا کنم
مامان راضیه
پاسخ
وایییییییییییییییی مرسی گلمچقدر خوشحالم کردیان شاالله همیشه حاجت روا باشی گلم
ماری
5 آذر 92 15:16
ایشالله زودی مامان شی
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله ماری جونم شماهم همچنین گلم
فرزند صالح
5 آذر 92 15:34
سلام عزیزم خدا رو شکر یه همسر خوب و مهربون داری که خیلی ها ازش محرومن... یه مطلب نوشتم در مورد دعاهایی برای بارداری دوست داشتی ببینشون.... تا خدا نخواد یه برگم از درخت نمی افته.. ایشالا خدا بهت یه نی نی سالم و خوب بده راستی این آمارگیرای وبلاگت چرا تعدادشون باهم فرق داره؟؟؟
مامان راضیه
پاسخ
سلانم به روی ماهت ممنونم گلم الان میامو میبینم خودمم نمیدونم چرا
marzi
5 آذر 92 18:47
آمین. ایشاالله این دفعه نتیجه میگیری
مامان راضیه
پاسخ
ان شاالله دوست خوبم
آرزو
5 آذر 92 23:00
احساساتت رو درک میکنم این دلگرفتگیات این بهونه گیریات همه رو گذروندم. تنها توکلت به خدا باشه وخواست اون خواسته ات باشه. به حق این روزهایی که خودمون رو به امام حسین نزدیک میبینیم خودش جواب دل شیکستت رو بده.ناامید نباش دوستم
مامان راضیه
پاسخ
ممنونم ازدلگرمیهات گلم
مامان ریحان
5 آذر 92 23:31
سلام راضیه جون ان شالله مامان شدن خودت عزیزم
مامان راضیه
پاسخ
سلام گلم ان شاالله عزیزم و همچنین شماگلم
ســــــــــــــــحر
6 آذر 92 16:04
سلام.انشاالله مامان میشی قبل اینکه امپول بزنی
مامان راضیه
پاسخ
سلام سحر جونمان شاالله گلم
نیلوفر جون
7 آذر 92 12:53
سلام عزیزم چشم که به گنبد طلا افتاد یادت افتادم کلی برای تو همه ای مامانای منتظر دعا کردم تا خدا چی بخواد
مامان راضیه
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمیه دنیا ممنون از محبتت عزیزم
مامان احسان
8 آذر 92 0:24
از خدای بزرگ میخوام که نی نی دار بشی بهت بگیم مامان راضیه
مامان راضیه
پاسخ
مرسی گلم از محبتت