زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 8 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/11 14:18
نویسنده : مامان راضیه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان با محبتمماچ

ببخشید که این 2 روز نتونستم بیام و بهتون سر بزنمخجالت

جونم براتون بگه که همون روز عصر رفتم دکتر و بهم گفت که ممکنه دیواره رحمم نازک شده باشه و باید سونو داخلی انجام بشه و چون خونریزیم زیاده الان امکان نداره و بعد از پریودم برم واسه سونو بعدشم واسم قرص مدروکسی نوشت روزی 2 تا بخورمسبز  

از مهموناهم بگم که ظهر جمعه تشریف آوردن وخدارو شکر همسری خییییییییییییییییییییلی بهم کمک کرد یعنی تقریبا همه کارهارو اون انجام دادهوراقلب و همه چی ختم به خیر شد فرشته

پ ن .1:دختر خاله همسرم یک سال ازمن کوچکتره و 2 تا بچه داره ، یه پسره 4 ساله و یه دختر4ماهه ، دخترش خیییییییییییییییییییلی شیرینه و من عاشقشم قلب از دیشب تا حالا مدام به فکرشم و به این که کاش منم الان یه نی نی داشتم ، کاش منم مثل مریم مادر بودم  ای کاش...گریه

پ ن .2:دیروز مریم(دختر خاله همسری) بهم گفت که بیا اصفهان واسه کاشت قبلا خودمم بهش فکر کرده بودم که برم اصفهان اقدام کنم  ولی کم کم از فکر اصفهان بیرون اومده بودم تا دیروز ، من با مریم خیییییییییییلی راحتم و اکثر دردو دلامو میدونه ولی نمیدونم چرا نخواستم بهش بگم که من قبلا 3 تا فرشته کاشتم ولی نگرفتدل شکسته خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم کمکم کن که طبیعی باردار بشم دل شکستهخدا جونم خسسسسسسسسسسستم خیلی خستمگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

باران
11 آبان 92 15:08
عزیز دلم به لطف خدا انشااله سهمت رو خدا خیلی سالم وناز میزاره تو دامنت/تو این باران قشنگ واست دعامیکنم


مرسی عزیز دلم بابت دعای قشنگت
مامان احسان
11 آبان 92 18:01
سلام عزیزم نگران نباش توکلت به بالایی باشه همه چی درست میشه.

یه پیشنهاد از این مورد ها زیاد دیدم اگه میتونین یه سفر یزد برید پیش دکتر کریم زاده اون کارش حرف نداره هر کی رفته یه جواب درست و حسابی گرفته

شما رو لینک کردم.تو این شبهای بارونی و نزدیک شدن ایام محرم براتون دعا میکنم .


سلام عزیزم

ممنون که بهم سر زدی گلم

اتفاقا من یزد هستم و دکترم هم کریم زاده هست عزیزم ولی خواست خدا نبوده تا حالا

منم لینکتون کردم گلم




سحر
11 آبان 92 19:20
راضیه جونم توکل به خدا ایشالا که خیلی زود مامان میشی.

مرسی سحر جونم شماهم انشاالله
رویا
11 آبان 92 20:07
سلام
انشاالله طبیعی و زود باردار میشی


سلام گلم
ان شاالله
fariba
11 آبان 92 21:30
سلام عزیزم.خوب خداروشکر که همه چیز ختم بخیرشد.انشاالله زودی نی نی دار میشی .توکلت به اون بالایی باشه


سلام عزیزم
ممنونم گلم ان شاالله همینطور بشه
sahar
12 آبان 92 17:30
سلام گل نازم انشاالله بهتر بشی


ممنونم عزیزم
marzi
12 آبان 92 19:51
سلام. نگران نباش وقتش که برسه تو هم مامان میشی. به خدا امیدوار باش گلم


ان شاالله خانومی
کیمیا
12 آبان 92 20:32
سلام راضیه جون یکی از دوستام دفعه چهارم کاشتن موفق شد والان 7ماهه حامله است پسره نینیش.به رحمت خداامیدوارباش به موقعش درست میشه. اگه دوس داشتی خصوصی مشکلتوبرام بنویس


ان شاالله سر فرصت مشکلمونو تو وب مینویسم عزیزم
marzi
13 آبان 92 17:33



بووووووووووووووووووس
زهرا
14 آبان 92 0:38
سلام این روزا منم خسته ام.....
بیا تو این شبای عزیز برای هم دعا کنیم.شاید قبول شویم...


ان شاالله عزیزم
فریبا
21 آبان 92 15:29
ایشالا فرشته ات زودی میاد کاری داشتی اصفهان منم هستم دوست جونم...
مامان راضیه
پاسخ
مرسی عزیزم خدا از خواهری کمت نکنه گلم