زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 9 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/14 15:29
نویسنده : مامان راضیه
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاقلب

عصر پاییزیتون بخیرماچ

فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سیدالشهدا رو هم تسلیت میگمناراحت ان شاالله به حق این ماه عزیز دامن همه چشم انتظارها سبز بشه و خدا به هممون فرزندان سالمو صالح عطا کنه(آمین)قلبقلب

پ ن: بعد از یک هفته هنوزم خونریزی دارم امروز بازم میرم دکتر ببینم چی میگهسوالخدا کنه مشکل خاصی نباشه و خوش خبر برگردم(آمین)قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ماری
14 آبان 92 16:02
انشالله خدا بهت یه نی نی ناز بده من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید ...


ان شاالله گلم
حتما عزیزم
ساره
15 آبان 92 11:45
سلام عزیزم...ان شاءالله که به خیر بگذره ...توکلت به خدا باشه گلی...ما هم اگه قابل باشیم دعا میکنیم .


سلام گلم
ممنون عزیزم بابت همراهیت ، بوووووووووووس
marzi
15 آبان 92 14:36
ایشاالله زودی مامان بشی
باران
16 آبان 92 10:51
سلام راضیه جون انشااله که برای شما هم سال دیگه سال اجابت بوده باشه ونی نی تو ببری مجلس حضرت علی اصغر(ع)برو دکتر وانشااله هیچی نیست گلم جیگر گوسفندی یک کیلو بخر وبدون نون بخورختما"/


سلام به روی ماهت گلم
ان شاالله همینطور که میگی بشه عزیزم
ممنون گلم که به فکرمی
بیتا
16 آبان 92 11:16
سلام راضیه جان ، امیدوارم خدای بزرگ به حق این روزای عزیز بهت یه بچه سالم و پاک بده عزیزم . من رو هم توی این روزا دعا کن که خیلی محتاجم به دعا ، منم خیلی وقته منتظرم که خدا منو لایق مادر بودن بدونه ...


سلام گلم
خییییییییییییییلی خوشحال شدم که بهم سرزدی عزیزم، ان شاالله سال دیگه نی نی به بغل تو مجلس امام حسین شرکت کنی (آمین)
راستی گلم هر کاری کردم وبت باز نشد