زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 9 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1392/8/16 21:46
نویسنده : مامان راضیه
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه تک تکتونماچ

اول یه عذر خواهی بهتون بدهکارم بابت این دیر آپ کردنم و اینکه بهتون کم سر میزنمخجالت یه دنیا پوزشخجالت 

عصر سه شنبه رفتم دکتر و سونو انجام دادم ، دکی جون بهم گفت که وضعیت رحمت خوبه فقط تخمدان سمت راستت کیستهای ریز داره و باید خودتو لاغر کنی تا از بین برنمتفکر منم دارم تمام تلاش خودمو میکنم و امیدوارم به امید خدا زود نتیجه بگیرمهورا

پ ن 1: این روزا خییییییییلی دلم میگیره و مدام میخوام گریه کنم و یا بهونه بگیرمگریه

پ ن 2: دلم واسه همسری میسوزه ، آخه بیچاره به هر سازه من میرقصه و جیک نمیزنهخجالت خدا جونم هزار بار شکرت بابت اینکه همسری رو واسه همراهی من انتخاب کردیفرشتهخدای مهربونم خیییییییییییییییلی دوست دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
17 آبان 92 1:40
سلام مامان راضیه جون. من تازه با وبت اشنا شدم. تصادفی دیدم که ivf کردی. میشه تو نی نی گپ یا یاهوچت با هم چت کنیم. راستش میخوام اطلاعاتی راجع به ivf بگیرم. منتظر جوابم. میسی.


سلام نسرین جون
ممنون که بهم سر زدی گلم
اگه فیسبوک داری بهم خبر بده خانومم آخه من راحترم
marzi
17 آبان 92 9:55
عزیزم ایشاالله زودی بیای و بگی مامان شدی.


ان شاالله عزیزم .شوا هم همینطور گلم بووووووووووس
fariba
17 آبان 92 14:46
انشااله همه چیز درست میشه.خدارو شکر کن بابت همسرمهربونت.انشاالله کنار همدیگه خوشبخت و عاقبت بخیر بشین و به حق این روزا و شبای عزیز به زودی زود اینجوری بشین




مرسی گلم بابت دعای قشنگت

این روزارو واسه تو هم میخوام گلم بوووووووووووووس