زندگی قشنگ و عاشقانه منو همسریزندگی قشنگ و عاشقانه منو همسری، تا این لحظه: 17 سال و 2 روز سن داره

جانِ مادر بیا

بدون عنوان

1393/7/23 2:03
نویسنده : مامان راضیه
308 بازدید
اشتراک گذاری

خسته ام انگار تمام بار دنیا رو دوشه منه،انگار تمام بغضهای دنیا تو گلوی من گیر کردن،دیگه چشمام منو یاری نمیکنن

خدایا خدای مهربونم نمیخوام اتفاقات سال قبل تکرار بشن ، نمیخوام اون حساسیت به وسایل اتاق عمل برگرده

خدا جونم چی میشه منم طبیعی باردار بشم و فرزندمو سالم تو بغلم بگیرم

هفته پیش وقتی دکتر گفت جواب آزمایش شوهرت منفیه و هیچ فرقی نکرده ، یهو دلم ریخت ، آسمون دلم دوباره ابری شد ، اصلا متوجه حرفهای دکتر نبودم فقط چشمم عدد صفر رو برگه آزمایشو میدید ، بازم دکتر گفت بیا واسه ivf ، بازم جواب منفی من

وقتی واسه دکتر تعریف کردم که به وسایل اتاق عمل حساسیت دارم و بعد از دو عملم چه ها کشیدم ، بهم گفت که آزمایشو بعد از 15 روز دوباره انجام بدیم،فکر کنم با قیافه ایی که من داشتم دلش بحالم سوخت 

خدا جونم خودت هوای دلمو دوباره آفتابی کن ، خودت بهم شادی دلمو برگردون ،خودت بغضمو خاموش کن

فقط تو میتونی خدای مهربونم

خدا جونم بازم شکرت ، بابت همه چی ازت سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

marzi
23 مهر 93 9:37
عزیزم ایشاالله خدا کمکت کنه. حساسیت به وسایل اتاق عمل؟!! یعنی چی میشد؟ عزیزم من فکر میکنم اگه بشه دوباره برو سراغ آی وی اف. بهشون بگو از وسایلی استفاده کنن که با بدنت سازگار باشه. شاید در تقدیرت نوشته باشه با آی وی اف مادر بشه. شاید این بار خدا برای همیشه دلت رو شاد کنه. ایشاالله زود زود بگی مامان شدی. ایشاالله طبیعی مامان بشی.
مریم.خلوت مادرانه
23 مهر 93 11:06
خدایا خودت. صلاح همه ما رو.میخوایی بحق بزرگی و بخشندگیت دل راضیه جون.ما رو.هم شاد کن کمکش کن ک بزودی مامان یه فرشته خوشگل بشه خدایا تو بخشنده ای بخشندگیتو بهمون نشون بده،الهی آمین
هستی شاد
23 مهر 93 12:22
خدایا خودت کمک کن همه خسته ایم
پرتو
24 مهر 93 12:38
توکل بر خدا عزیزم انشاالله به زودی طبیعی باردار شی و دیگه اذیت نشی دوستم ، الهی آمیننننننننننننننننننننننن
فریبا
24 مهر 93 16:11
سلام دوست مهربون و خشگلم خیلی با خوندن پستت ناراحت شدم نمیدونم چی بگم انشالاه جوابش خوب میشه بهش برس و گرمی زیاد بخوره انشالاه به ای وی اف نمیرسیههههههههههههههههههههههههه دوست دارم
مامان باران
26 مهر 93 0:36
سلام راضیه جان. امیدوارم خداوند بحق صالحان درگاهش بهت یه نینی نار عنایت کند الهی آمین
سودابه
28 مهر 93 14:30
عزیزم غصه نخور گلم خدامون خیلی بزرگه ... ان شاء الله که اینبار نتیجه میگیری به یادتم و برات دعا میکنم اگر قابل باشم
مهتی
30 مهر 93 2:54
لیست شوهر طبق شغل و در امد برای خانم های محترم : ممه سایز ٦٠: رفتگر- حقوق ٦٠٠ تومان ممه سایز ٦٥: معلم- حقوق ٨٠٠ تومان ممه سایز ٧٠: كارمند - حقوق ١ میلیون تومان ممه سایز ٧٥ : مهندس - حقوق ١/٥ میلیون تومان ممه سایز ٨٠ : خلبان - حقوق ٢/٥ میلیون تومان ممه سایز ٨٥ : دكتر،جراح - حقوق بالای ٥ میلیون تومان ممه سایز ٩٠ : رئیس جمهور - حقوق معلوم نیست دختر خانم های عزیز یه نگاه به ممه هاتون كنید ببینید شوهر ایندتون چكارست.
مامان
3 آبان 93 11:08
عزیزم الهی به حق این ماه عزیز محرم خوده 6ماهه کربلا دستت رو محکم بگیره توکلت بخدا.لایق باشم دعاگوت هستم
مامی سارا
5 آبان 93 15:36
راضیه جو سلام عزیزم از خدا میخوام تو ایام عزیز به واسطه حضرت علی اصغرش دلتو شاد کنه و یه نی نی سالم بهت عطا کنه میخوام بدونی همیشه کنارتم ایشالا با خبرای خوب بیای خاله جونی ارشا گله داره دلش برات تنگ شده بیا به وبلاگمون
مامان ریحان
10 آبان 93 11:52
سلام ختم قران داریم یه سر بزن
هستی شاد
10 آبان 93 12:29
بیشتر بیا پیشمون عزیزم نگرانت میشیم
هستی شاد
15 آبان 93 2:13
عزیزم کجایی تو بیا دیگه
آغوشی برای گریه
16 آبان 93 1:32
سلام مامان راضیه جون چه قالب ناااااااااااااازی چه عکسای قشنگی گذاشتی عزیزم... الهی که خدا به حق همین حدیث کسایی که اینقدر قشنگ ازش گفتی حاجت دل همه مونو بده انشالله درگاه خدا نا امیدی نداره یا فاطمه ی زهرا....